Як виправити помилку при реєстрації наказів?

Наприкінці року у кожному журналі слід зробити підсумковий запис, вказавши кількість зареєстрованих документів, крайні дати, крайні номери (якщо будуть виявлені помилки у реєстрації, їх слід зазначити із короткими поясненнями, наприклад «Наказ № 101 не видавався, номер пропущено через технічну помилку»).
Важливо
Вносити виправлення до підписаних розпорядчих документів не дозволяють Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.
Законодавство не встановлює відповідальності за порушення порядку нумерації наказів і водночас не містить порядку виправлення такої помилки.
Тому, якщо ви виявили пропущений номер у реєстрації наказів, не рекомендуємо змінювати нумерацію відповідних наказів, а описати помилку в підсумковому записі.