Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯк виправити помилку при реєстрації наказів?
Останні новини
20.12.2023

Як виправити помилку при реєстрації наказів?

Наприкінці року у кожному журналі слід зробити підсумковий запис, вказавши кількість зареєстрованих документів, крайні дати, крайні номери (якщо будуть виявлені помилки у реєстрації, їх слід зазначити із короткими поясненнями, наприклад «Наказ № 101 не видавався, номер пропущено через технічну помилку»).

Важливо

Вносити виправлення до підписаних розпорядчих документів не дозволяють Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.

Законодавство не встановлює відповідальності за порушення порядку нумерації наказів і водночас не містить порядку виправлення такої помилки.

Тому, якщо ви виявили пропущений номер у реєстрації наказів, не рекомендуємо змінювати нумерацію відповідних наказів, а описати помилку в підсумковому записі.
 

06.03.2024
Чи передбачено відповідальність за відсутність журналу реєстрації заяв працівників
01.01.2024
Які журнали потрібні у 2024 році
28.09.2023
Чи потрібно вести журнал реєстрації заяв?
05.09.2022
Чи потрібна книга (журнал) обліку наказів з персоналу?
29.08.2022
Що потрібно знати про штатно-посадову книгу
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025