Чи потрібно вести журнал реєстрації заяв?

Статтею 122 Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12 квітня 2012 року № 578/5 передбачено строк зберігання реєстраційних журналів, карток, електронних баз даних вхідних, вихідних та внутрішніх (заяв, доповідних і пояснювальних записок тощо) документів, 3 роки.
Додаткова інформація
Нагадаємо, що зазначений Перелік є нормативно-правовим актом, призначеним для використання всіма організаціями при визначенні строків зберігання документів, їх відборі на постійне та тривале (понад 10 років) зберігання або для знищення.
Цей Перелік може використовуватися також фізичними особами - підприємцями.
Тому заяви з будь-яких кадрових питань (прийняття на роботу, переведення на іншу посаду, звільнення, надання усіх видів відпусток, матеріальної допомоги тощо) слід реєструвати у відповідній реєстраційній формі, запровадженій на підприємстві, проте за відсутність такого журналу штрафних санкцій не передбачено.