Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЧи має працівник при прийнятті на роботу передати роботодавцю трудову книжку?
Останні новини
05.09.2025

Чи має працівник при прийнятті на роботу передати роботодавцю трудову книжку?

Відповідно до частини другої статті 24 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП) при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи.

Це означає, що працівник, як і раніше, за наявності в нього трудової книжки подає її при працевлаштуванні роботодавцеві, але не передає на зберігання, як було до набуття чинності Законом, а лише надає. Після ознайомлення з трудовою книжкою роботодавець повертає її працівникові.

Вікторія Ліпчанська, керівник Центру правової допомоги ФПУ

Джерело: ФПУ
09.09.2025
Хто з новоприйнятих працівників може не надавати трудових книжок
07.08.2025
Чи можливе пересилання трудової книжки поштою за межі України?
30.07.2025
Чи може працівник вимагати від роботодавця вести паперову трудову книжку?
17.06.2025
Три кроки до успіху: як перевірити правильність заповнення трудової книжки
30.04.2025
Чи зобовязаний працівник при працевлаштуванні надавати трудову книжку?
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025