Зміни у складі інвентаризаційної комісії при звільненні працівника і прийманні на роботу іншого

На підприємстві працює три працівники, які входять до складу інвентаризаційної комісії. Один працівник звільняється, а іншого підприємство приймає через два тижня. Як видати наказ про зміну в складі інвентаризаційної комісії? Олександр Золотухін, Дебет-Кредит, надає відповідь на це питання.
Порядок внесення змін до складу комісій
Для інвентаризаційної комісії:
- На дату звільнення працівника слід видати перший наказ про виключення його зі складу інвентаризаційної комісії. Це важливо зробити саме в день звільнення, оскільки звільнений працівник не може залишатися членом комісії;
- На дату прийняття нового працівника слід видати другий наказ про включення його до складу інвентаризаційної комісії.
Для експертної комісії:
- Аналогічно слід діяти і щодо експертної комісії - видати два окремі накази в ті ж самі дати.
Важливі нюанси
Проведення інвентаризації має здійснюватися повним складом інвентаризаційної комісії. Якщо хоча б один член комісії відсутній, інвентаризацію проводити не можна.
Якщо в період між звільненням одного працівника та прийняттям іншого (протягом цих двох тижнів) виникне необхідність проведення інвентаризації, комісія не зможе працювати через неповний склад.
Засідання експертної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин складу членів комісії.
Рішення комісій оформлюються протоколом, який підписують голова і секретар комісії, а затверджує керівник підприємства.