Останні новини
16.12.2024
Яка інформація повинна бути у заяві про прийняття на роботу
Коли укладається трудовий договір в усній формі, працівнику слід обов’язково написати заяву про прийняття.
Заява про прийняття на роботу може бути написана працівником від руки в довільній формі або мати вигляд друкованого бланка. В такому випадку бланк заяви про прийняття на роботу обов'язково повинен містити підпис працівника, зазгачає smartfin.ua
Заява про прийняття на роботу — це офіційне прохання, яке подається на ім'я керівника організації, та містить наступні обов'язкові реквізити:
- адресат заяви (Форма власності та назва організації, ПІБ керівника);
- відомості про заявника (ПІБ заявника);
- назва виду документа (Заява про прийняття на роботу);
- текст документа;
- дата документа;
- підпис працівника.
В документі, як правило, зазначається наступна інформація:
- назва посади
- дата прийняття
- оклад
- строк (у випадку строкового трудового договору)
- термін випробування (якщо про такий домовились обидві сторони)
- режим робочого часу (якщо передбачається неповний робочий час або індивідуальний режим роботи, інформацію про це треба вказати)
- можливість та умови роботи за сумісництвом (якщо працевлаштовується сумісник).
Після ухвалення заяви керівником підприємства (накладання резолюції та підпис) видається наказ про прийняття на роботу.
Джерело: smartfin.ua