Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯк здійснюється видача трудової книжки померлого працівника під час дії воєнного стану?
Останні новини
12.12.2023

Як здійснюється видача трудової книжки померлого працівника під час дії воєнного стану?

Відповідно до п 4.3 Інструкції «Про порядок ведення трудових книжок працівників», затвердженою наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 № 58 визначено, що у разі смерті працівника трудова книжка видається на руки його найближчим родичам під розписку або надсилається поштою на їх вимогу.

Для отримання трудової книжки померлого працівника родичі повинні надати свої документи:

  • паспорт;
  • документ, що підтверджує родинний зв’язок з померлим (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження, тощо);
  • письмову заяву з копіями документів (засвідчені в установленому законодавством порядку), що підтверджують родинний зв’язок і місце реєстрації заявника.
Джерело: Центральний регіон інспекційної діяльності у Дніпропетровській області
30.04.2025
Чи зобовязаний працівник при працевлаштуванні надавати трудову книжку?
14.04.2025
Як правильно записати посаду в трудовій книжці, у разі відсутності певної посади у класифікаторі професій
20.03.2025
Чи може роботодавець на підставі заяви працівника зберігати трудову книжку у себе?
03.03.2025
Щодо видачі (пересилання) трудових книжок за зверненням працівників за кордон
21.02.2025
В яких випадках роботодавець може видати трудову книжку працівнику
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025