Останні новини
12.12.2023
Як здійснюється видача трудової книжки померлого працівника під час дії воєнного стану?

Відповідно до п 4.3 Інструкції «Про порядок ведення трудових книжок працівників», затвердженою наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 № 58 визначено, що у разі смерті працівника трудова книжка видається на руки його найближчим родичам під розписку або надсилається поштою на їх вимогу.
Для отримання трудової книжки померлого працівника родичі повинні надати свої документи:
- паспорт;
- документ, що підтверджує родинний зв’язок з померлим (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження, тощо);
- письмову заяву з копіями документів (засвідчені в установленому законодавством порядку), що підтверджують родинний зв’язок і місце реєстрації заявника.
Джерело: Центральний регіон інспекційної діяльності у Дніпропетровській області