Чи потрібен ідентифікаційний номер при прийняті на роботу?

Ми всі знаємо вимоги ст. 24 КЗпП, а саме:
При укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи.
Але, в зазначеній статті, мова про ідентифікаційний номер не йде, тоді чи потрібно його надавати при працевлаштуванні?
Про зазначений документ йде мова у Податковому кодексі України, а саме в п. 70.12.1 ст. 70:
Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) використовуються у разі виплати доходів, з яких утримуються податки згідно із законодавством України.
Важливо
Фізичні особи зобов'язані подавати інформацію про реєстраційний номер облікової картки юридичним та фізичним особам, що виплачують їм доходи;
Таким чином, працівник може показати при працевлаштування ідентифікаційний номер:
- у паперовій довідці;
- паперовому паспорті зі штампом ДПІ;
- мобільному застосунку Дія;
- ID-паспорті.
Анна Мілієнко-Самсонова, головний редактор електронної системи "ОК. Кадровик"