Кар'єрний кетфішинг: як покоління Z провокує роботодавців

Молоді співробітники до 27 років усе частіше приймають офери, але не з'являються на роботі у перший же робочий день. Така практика отримала назву «кар'єрний кетфішинг» і демонструє, як молодь пріоритезує свої потреби.
Про це пише Work.ua з посиланням на New York Post.
«Кар’єрний кетфішинг» передбачає прийняття пропозиції роботи без наміру з’являтися у компанії в перший робочий день.
Згідно з опитуванням 1 000 працівників різних поколінь, 34% зумерів зізналися, що пропускають перший день роботи, навіть не повідомляючи про це роботодавця.
Експерти CVGenius пояснюють, що це є своєрідним проявом автономії молодих людей. Після виснажливого процесу пошуку роботи — «від численних анкет до нескінченних співбесід і очікування відповідей від повільних HR-менеджерів» — покоління Z використовує «кар’єрний кетфішинг», щоб показати, що саме вони, а не роботодавці, диктують умови гри.
Цікаво, що покоління Z — не єдині, хто вдається до подібної практики. Опитування також показало, що 24% міленіалів (28-43 роки) приєдналися до цього тренду. Тоді як серед покоління X (44-59 років) таких лише 11%, а серед бебі-бумерів (старших за 60 років) — 7%.
Молоді працівники все частіше ставлять свої особисті потреби й цілі вище за вимоги корпоративної культури. Тренди, як-от «тихе звільнення» (виконання лише мінімально необхідних обов’язків) чи «coffee badging» (короткий візит в офіс, щоб «засвітитися», а потім повернутися до роботи вдома), стали популярними серед молоді, яка не боїться експериментувати, навіть якщо це шкодить кар’єрі.
Представники покоління Z готові залишатися безробітними, допоки не знайдуть роботу з умовами, які їх задовольнять, включаючи належну оплату праці.