У "Дії" запустили тестування послуги «Повідомлення про прийняття працівників»
На порталі "Дія" розширили перелік сервісів в "е-Підприємцю" – запустили бета-тестування п’яти нових послуг. Про це повідомляє пресслужба "Дії".
На масштабному заході Країна е-Підприємців, який відбувся 5 листопада в Києві, Команда Мінцифри та Віцепрем’єр-міністр України з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров запустили бета-тест нових послуг у сервісі е-Підприємець:
- Єдиний рахунок для податкових платежів: ФОПи можуть сплачувати податки, не боячись ввести неправильні реквізити та уникаючи переплат.
- Повідомлення про прийняття працівників: оформити трудовий договір та прийняти людину на роботу, не виходячи з дому чи офісу? Так! Необхідно лише заповнити заяву та засвідчити КЕПом.
- Реєстрація РРО та ПРРО: раніше підприємцю, щоб зареєструвати касовий апарат, необхідно було відвідати податкову. Тепер кілька тапів у Дії — і все готово!
- Відкриття банківського рахунку: ФОПи можуть відкрити рахунки в банках-партнерах безпосередньо через Дію.
- Подання форми 20-ОПП: ФОПи можуть подавати повідомлення про об’єкти оподаткування в електронній формі, без відвідування податкової інспекції.
«Цей сервіс був розроблений з урахуванням потреб українських підприємців. Те, що робить українського е-Підприємеця по-справжньому унікальним, — це його масштабованість. Ту саму технологію можна легко застосувати до різних життєвих чи бізнесових подій. Чи то відкриття бізнесу, управління особистими правовими справами, чи виконання складних адміністративних завдань — ця технологія може поширитися на інші сфери та задовольнити будь-які життєві або бізнесові потреби. Це інструмент, який може слугувати не лише підприємцям, але й кожному громадянину України», — зазначила Інґрід Тоонекурґ, членкиня правління Академії електронного управління.