Як внести зміни в електронну трудову книжку: сканувати її всю чи лише сторінки зі змінами?
Запитання
Трудова книжка оцифрована, але з’ясувалося, що в ній пропущений запис про переведення на іншу посаду. В книжку зміни внесено. Як мені тепер внести зміни в електронну трудову книжку: сканувати її всю чи лише сторінки зі змінами?
У випадку виправлення записів у разі виявлення неправильного чи неточного запису про періоди роботи після 01 липня 2000 року або створення неправильного чи неточного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України відомості про трудову діяльність подаються повторно.
При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами. Ця норма затверджена Постановою Правління Пенсійного фонду України від 12.03.2021 № 11-1 «Про затвердження Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі».
Якщо в результаті аналізу виявлені неточні/хибні записи за періоди страхового стажу після 01.07.2000 або створено неправильний чи некоректний електронний запис, необхідно:
- авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі з використанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
- створити повторне звернення (застраховані особи — у вкладці «Відомості про трудові відносини», роботодавці — у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);
- заповнити екранну форму;
- повторно завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа);
- додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення;
- додати скановану копію уточнюючої довідки (за необхідності).