Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯк внести зміни в електронну трудову книжку: сканувати її всю чи лише сторінки зі змінами?
Останні новини
13.02.2024

Як внести зміни в електронну трудову книжку: сканувати її всю чи лише сторінки зі змінами?

Запитання

Трудова книжка оцифрована, але з’ясувалося, що в ній пропущений запис про переведення на іншу посаду. В книжку зміни внесено. Як мені тепер внести зміни в електронну трудову книжку: сканувати її всю чи лише сторінки зі змінами?

У випадку виправлення записів у разі виявлення неправильного чи неточного запису про періоди роботи після 01 липня 2000 року або створення неправильного чи неточного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України відомості про трудову діяльність подаються повторно.

При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами. Ця норма затверджена Постановою Правління Пенсійного фонду України від 12.03.2021  № 11-1 «Про затвердження Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі».

Якщо в результаті аналізу виявлені неточні/хибні записи за періоди страхового стажу після 01.07.2000 або створено неправильний чи некоректний електронний запис, необхідно:

  • авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі з використанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
  • створити повторне звернення (застраховані особи — у вкладці «Відомості про трудові відносини», роботодавці — у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);
  • заповнити екранну форму;
  • повторно завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа);
  • додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення;
  • додати скановану копію уточнюючої довідки (за необхідності).
Джерело: Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
23.05.2025
Що означає статус звернення «Скасовано виконання» при скануванні трудових книжок
16.05.2025
На підставі якої звітності до Реєстру застрахованих осіб вносяться відомості про трудові відносини працівника?
14.05.2025
Що робити, якщо при скануванні трудової книжки отримано повідомлення “Записи на сторінках 2-3 нечитаємі. Подайте уточнюючі документи”
12.05.2025
Перед скануванням необхідно перевірити записи у трудовій книжці — нагадує ПФУ
02.04.2025
Особливості подання роботодавцями трудової книжки на оцифрування
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025