Чи потрібно оформлювати нові особові картки працівникам, якщо змінилася назва підприємства?

Зміна назви (найменування) юридичної особи потребує цілої низки юридичних дій, які також впливають і на кадрову документацію.
У разі прийняття рішення про перейменування підприємства керівник видає відповідний наказ з основної діяльності, на підставі якого кадрова служба вносить записи про зміну назви підприємства до:
- правил внутрішнього трудового розпорядку (далі – ПВТР);
- посадових (робочих) інструкцій працівників (робітників);
- штатного розпису;
- графіка відпусток;
- колективного договору;
- особових карток працівників та особових справ (якщо вони ведуться);
- письмових трудових договорів;
- Книги руху трудових книжок та вкладишів до них (далі – книга руху);
- журналів реєстрацій (якщо вони ведуться)
До таких документів, як: ПВТР, посадові інструкції, штатний розпис, графік відпусток, особові картки працівників, книга руху, журнал реєстрації, зміни про перейменування підприємства вносяться шляхом закреслення старої назви на нову.
Таким чином, нові особові картки оформлювати не потрібно, потрібно лише внести зміну назви підприємства до наявних особових карток працівників.
Повна відповідь у матеріалі Оформлення кадрових документів у разі перейменування юридичної особи