Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниАудит трудових книжок перед скануванням
Останні новини
14.08.2023

Аудит трудових книжок перед скануванням

Необхідно звернути увагу, щоб всі записи були виконані охайно, будь-які закреслення чи виправлення в трудовій книжці робити заборонено, інформує начальник Відділу формування електронних трудових книжок Пенсійного фонду Вінниччини Тетяна Свиридович. Отже, перевіряємо наступні дані:

  • На 1-й сторінці (титульний аркуш) трудової книжки звіряємо паспортні дані. Перевіряємо наявність підпису власника трудової книжки, підпису відповідальної за видачу трудових книжок особи і печатки закладу, де трудову книжку заповнили вперше.
  • Відомості про роботу в трудовій книжці:

✔дата початку/закінчення виконання роботи,

✔повне найменування підприємства, організації чи установи,

✔назва посади чи професії,

✔номери і дати наказів про прийняття/звільнення.

Якщо Ви не виявили жодних недоліків під час аудиту трудової книжки, можете сканувати її та відправляти на опрацювання до Пенсійного фонду України за допомогою вебпорталу https://portal.pfu.gov.ua/

Джерело: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
26.06.2025
Про важливість оцифрування документів з трудової діяльності застрахованих осіб
23.05.2025
Що означає статус звернення «Скасовано виконання» при скануванні трудових книжок
16.05.2025
На підставі якої звітності до Реєстру застрахованих осіб вносяться відомості про трудові відносини працівника?
14.05.2025
Що робити, якщо при скануванні трудової книжки отримано повідомлення “Записи на сторінках 2-3 нечитаємі. Подайте уточнюючі документи”
12.05.2025
Перед скануванням необхідно перевірити записи у трудовій книжці — нагадує ПФУ
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025