Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниНайважливіші обов’язки власника бізнесу — які вони?
Останні новини
09.12.2021

Найважливіші обов’язки власника бізнесу — які вони?

Власникам бізнесу завжди є чим зайнятися: робота з клієнтами та фінансами, вирішення різного роду організаційних питань, пошук персоналу тощо. Але які найважливіші обов’язки підприємців, якщо вони хочуть, щоб їхній бізнес зростав і масштабувався? З’ясуємо разом із Jobs.ua.

Підтримка дружніх взаємин з партнерами і топ-менеджментом

Коли партнери і топ-менеджери поважають вас, вони відповідально будуть ставитися до своїх зобов’язань перед вами. Зрозуміло, що вони теж люди, і теж можуть лінуватися чи допускати помилки в своїй роботі. Тому постійно тримайте руку «на пульсі», регулярно комунікуйте з ними, щоб вчасно виявляти труднощі в роботі і допомагати їх усувати.

Постановка довгострокових цілей

Власника успішного бізнесу можна назвати певною мірою візіонером, адже саме в його найважливіші обов’язки входить постановка довгострокових цілей усім членам його команди – від топ-менеджменту до рядових співробітників. І написати про цінності та мету компанії на листочку і почепити його на стіну – цього недостатньо. А ось вміти доречно і коректно нагадувати працівникам про цілі і цінності компанії дозволить їм не збиватися з наміченого шляху.

Якість сервісу і продукції

Кожного дня з’являються нові технології, змінюються тренди, бо світ не стоїть на місці. Тому турбота про якість ваших послуг чи продукції – це неперервний процес, а власник бізнесу – це людина, в найважливіші обов’язки якої входить постійний моніторинг за цими ключовими для кожної компанії критеріями. Тому на кожному етапі розвитку і масштабування бізнесу якість послуг і продукції повинна як мінімум відповідати бажанням клієнтів, а в ідеалі – навіть перевершувати їхні очікування. Для цього не потрібно бути експертом в тій чи іншій області, просто наймайте «правильних» людей.

Організація бізнесу

Кожен власник бізнесу хоче, щоб його справа розвивалась. Тому підприємцю потрібно потурбуватися про створення ефективних «правил гри». Сюди можемо віднести основний регламент компанії, правила взаємодії з клієнтами, розробку бізнес-стратегії і т.д. Помилково вважати, що ці обов’язки потрібно перекладати винятково на плечі топ-менеджера, який у попередній компанії виконував схожі обов’язки. Але топ-менеджер, яким би професіоналом він не був, не започатковував цей бізнес, тому питанням створення повноцінної працюючої системи повинен потурбуватися найперше сам власник бізнесу.

Пошук талановитих людей в свою команду

Цьому питанню власник бізнесу повинен приділяти увагу з перших днів створення компанії. Покладатися повністю на відділ кадрів чи ейчарів не варто, і цьому є дві причини. По-перше, з власником бізнесу висококласні спеціалісти охочіше підуть на контакт, по-друге, спеціалісти з пошуку персоналу не надто полюбляють наймати талановитіших і досвідченіших фахівців, ніж вони самі.

Щоб бізнес успішно розвивався, потурбуйтеся про те, щоб професіоналізм ваших працівників постійно зростав. Ідеальний варіант – якщо їхня компетентність росте разом із розвитком бізнесу.

Джерело: Jobs.ua
23.09.2025
Фракційна зайнятість: як новий формат роботи змінює ринок праці в Україні?
19.09.2025
Брехня під час найму: що приховують кандидати та як діяти роботодавцю?
19.09.2025
9 фраз роботодавців, після яких працівники звільнялися з роботи
02.09.2025
Що (не) варто робити роботодавцям, які сприяють професійній адаптації ветеранів?
27.08.2025
Тренди у вимогах до кандидатів
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025