Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯк скласти оффер, який не залишить байдужим жодного кандидата
Останні новини
17.08.2021

Як скласти оффер, який не залишить байдужим жодного кандидата

Відправка кандидату оффера — важливий етап, якому помилково не завжди приділяють належну увагу. Згідно Glassdoor, 17.3% пропозицій про роботу відхиляються на етапі відправки оффера. Створення оффера вимагає від HR-команди великої кількості часу, зусиль і залучення.

Команда Hurma підготувала нову статтю, в якій поговоримо про те, що таке оффер, як зробити його найбільше запам'ятався та обговоримо причини, чому кандидати відмовляються від пропозиції про роботу після співбесіди.

Оффер: що це і навіщо

Поняття job offer прийшло до нас з Західних країн ще в 90-х роках і спочатку оффер давали тільки співробітникам, яких приймають на топпозицію. Зараз же поняття "job offer" активно використовується в IT-сфері та часто скорочується до просто “оффер”. Цей документ рекрутера відправляють кандидату після проходження всіх етапів і описують в ньому пропозицію про співпрацю. У ньому описуються умови роботи, графік, тривалість випробувального терміну,

Навіщо відправляти оффер: головні причини

  • Показати серйозність намірів. Оффер показує кандидату, що компанія серйозно налаштована на співпрацю й залишила свої пошуку. Для роботодавця прийнятий оффер значить, що кандидат прийняв умови, його все влаштовує і він готовий приступити до роботи.
  • Виключення недомовок і розбіжностей. Все прописується на папері та чітко узгоджується з фахівцем. Тому, якщо кандидат приймає оффер з зазначеними в ньому умовами, це виключає ризик появи розбіжностей.

Види офферів

Є два види:

  • Оффер - рекрутер відправляє пропозицію майбутнього співробітника.
  • Контроффер - компанія намагається перебити пропозицію конкурента і чи утримати співробітника в штаті, або запропонувати кандидату більш вигідні умови.

ТОП 6 правил для створення крутого оффера

Скласти оффер, який остаточно переконає кандидата працювати з вами - не так-то просто. Дуже важливо описувати не тільки формальності: умови й графік роботи, зарплати, але і показати, наскільки компанії важливий фахівець. Тоді, вибираючи між двома компаніями, ймовірність того, що вам віддадуть перевагу - більше.

Правило №1. Вказуйте всю важливу інформацію

  1. Посада: назва та опис того, чим буде займатися кандидат.
  2. Вид оплати: для найманих працівників один або два рази на місяць, для фахівців віддалених - проєктна або погодинна оплата. Тут також можна вказати, які бонуси, премії, надбавки буде отримувати фахівець.
  3. Графік оплати: двічі на місяць з зазначенням чисел, щотижня або за фактом за виконану роботу.
  4. Переваги: ​​опишіть, які у вас є корпоративні бонуси, пільги та інші "плюшки".
  5. Інформація для старту: місцеперебування офісу, графік і дата початку роботи, тривалість випробувального терміну.
  6. Команда: вкажіть назву відділу, де буде працювати кандидат, ім'я та прізвище керівника.
  7. Термін відповіді: вкажіть, протягом якого терміну кандидат повинен дати відповідь і залиште контакти тих, до кого він може звернутися, якщо виникнуть питання.
  8. Корпоративні правила: можна у двох словах описати корпоративну культуру компанії, розповісти про традиції та внутрішніх правилах.
  9. Додаткові вимоги: до них можна віднести підписання договору про нерозголошення інформації перед виходом на роботу, перевірка біографічних даних. Ці чинники важливо вказувати в оффері, тому що в іншому випадку, кандидат має право не виконувати їх.
  10. Юридична інформація: вкажіть дані про податки та пільги, якщо вони є. Тоді ви забезпечите кандидату повну картину про роботу з вами.

Правило №2. Подумайте про зарплату і додаткових "плюшках", які можете запропонувати в оффері

Зарплата є найголовнішим фактором для прийняття рішення про роботу. Тому добре продумайте, яку зарплату ви можете запропонувати фахівцеві та, які додаткові переваги на нього чекають. Якщо є така можливість, запропонуйте зарплату вище за ринок, тим самим, ви будете попереду конкурентів. У разі, коли такої можливості немає, вкажіть, як часто відбувається перегляд зарплати, видають премії або бонуси.

Правило №3. Не змушуйте людину чекати

Пошук і наймання талановитих фахівців - не просто тривалий, але ще й висококонкурентний процес, на якому втратити фахівця дуже просто. Тому, якщо вам підходить кандидат і ви готові дати йому оффер - давайте і не відкладайте. 45% кандидатів відхиляють пропозицію, якщо найм сильно затягнувся.

Правило №4. Вкажіть, які є можливості для зростання і розвитку

Попри те, що зарплата - найвагоміший фактор, кандидатам також важливий кар'єрний ріст, можливість розвитку навичок. Опишіть, як у вас відбувається процес оцінки, чи оплачує компанія додаткові курси/тренінги.

Правило №5. Додайте трохи персоналізації

Подумайте, що було б важливо для конкретного фахівця. Це може бути гнучкий графік, якщо у нього, наприклад, сім'я або ж наявність медичної страховки.

Правило №6. Чесно описуйте умови

Не варто про щось замовчувати, щось недоговорювати або ж прикрашати, коли висилаєте оффер. Це рівносильно брехні, а люди не люблять, коли їм брешуть. Тим більше якщо ви не виконаєте те, про що говорили в пропозиції, велика ймовірність того, що співробітник піде ще на випробувальному терміні.

Чек-лист: 6 правил незабутнього оффера

Декілька порад наостанок

Хочемо закінчити нашу статтю кількома порадами, які точно допоможуть не втратити кандидата на етапі оффера.

По-перше, не затягуйте надовго переговорний період, обговорюючи кілька разів одні й ті ж умови. Ви самі вирішуєте, чи дозволяти кандидатам затягувати процес обговорення умов або варто вказати період для завершення переговорів.

Ну і по-друге, завжди залишайтеся на зв'язку. Ігнорувати дзвінки або не відповідати на повідомлення потенційного співробітника - не найкраща ідея. Можливо, він хоче уточнити або ж прояснити якісь деталі, а може дзвонить, щоб погодитися працювати з вами. Якщо ви будете залишатися на зв'язку і показувати свої зацікавленість в спілкуванні з людини, кандидат відчує, що він дійсно потрібен команді та компанії.

Джерело: Hurma
16.06.2025
Запущено онлайн-платформу для працевлаштування ветеранів
13.06.2025
Чи готові українські компанії до працівників поколінь Z та Alpha?
30.05.2025
Перший керівний досвід: як знайти впевненість у новій ролі?
29.05.2025
Що робити, якщо працівник зловживає лікарняними? Коментує адвокатка
26.05.2025
Як писати тексти вакансій без дискримінації? Практичний гайд для рекрутерів і HR-фахівців
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025