Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯк скасувати наказ з кадрових питань
Останні новини
15.07.2021

Як скасувати наказ з кадрових питань

Для регулювання діяльності підприємства будь-якої організаційно-правової форми та реалізації службових повноважень керівника підприємства в межах його компетенції видаються накази з кадрових питань. Але виникують ситуації, коли необхідно скасувати наказ, як це зробити рекомендує uteka.ua

Наказ — це розпорядчий документ, який видається керівником на правах єдиноначальності та в межах його компетенції, обов’язковий для виконання підлеглими.

Накази з кадрових питань (далі — кадрові накази) відрізняються від наказів з основної діяльності та наказів з адміністративно-господарських питань як за формою, так і за процедурою їх підготовки та видання.

Головною умовою складання кадрових наказів є відповідність нормам трудового законодавства. У наказі має бути чітко визначена мета, завдання та причина його створення.

Скасування наказу — це визнання в установленому законодавством порядку його недійсним з моменту його підписання та реєстрації.

Якщо наказом скасовується попередній наказ, то в розпорядчій частині зазначається пункт, який має починатися зі слів: «Скасувати …» (п. 94 Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою КМУ від 17.01.2018 р. № 55).

Наприклад: видано наказ про прийняття працівника на роботу, до ДПІ надіслано повідомлення про прийняття, але працівник до роботи не приступив. У такому разі окремим наказом скасовується наказ «Про прийняття працівника на роботу» з формулюванням:

У зв’язку з відмовою Іванова І.І. приступити до виконання трудових обов’язків з 15.07.2021 р., керуючись ст. 24 КЗпП України,

НАКАЗУЮ:

1. Скасувати наказ «Про прийняття на роботу Іванова Івана Івановича» від 13.07.2021 р. № 105 в зв’язку з тим, що працівник не приступив до виконання трудових обов’язків.

«...»

Джерело: Uteka
10.10.2025
Яким чином відбувається ознайомлення працівника з наказом про звільнення у разі його відсутності на роботі в день звільнення?
14.08.2025
Чи можна ознайомлювати працівників з наказами онлайн?
08.08.2025
Яка тривалість зберігання наказів про надання щорічних основних відпусток?
03.04.2025
Чи можна об’єднати наказ про надання відпустки працівнику та наказ про покладення його обов’язків на іншого працівника?
18.10.2024
Вимоги до оформлення наказів з кадрових питань під час воєнного стану
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025