Як скасувати наказ з кадрових питань

Для регулювання діяльності підприємства будь-якої організаційно-правової форми та реалізації службових повноважень керівника підприємства в межах його компетенції видаються накази з кадрових питань. Але виникують ситуації, коли необхідно скасувати наказ, як це зробити рекомендує uteka.ua
Наказ — це розпорядчий документ, який видається керівником на правах єдиноначальності та в межах його компетенції, обов’язковий для виконання підлеглими.
Накази з кадрових питань (далі — кадрові накази) відрізняються від наказів з основної діяльності та наказів з адміністративно-господарських питань як за формою, так і за процедурою їх підготовки та видання.
Головною умовою складання кадрових наказів є відповідність нормам трудового законодавства. У наказі має бути чітко визначена мета, завдання та причина його створення.
Скасування наказу — це визнання в установленому законодавством порядку його недійсним з моменту його підписання та реєстрації.
Якщо наказом скасовується попередній наказ, то в розпорядчій частині зазначається пункт, який має починатися зі слів: «Скасувати …» (п. 94 Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою КМУ від 17.01.2018 р. № 55).
Наприклад: видано наказ про прийняття працівника на роботу, до ДПІ надіслано повідомлення про прийняття, але працівник до роботи не приступив. У такому разі окремим наказом скасовується наказ «Про прийняття працівника на роботу» з формулюванням:
У зв’язку з відмовою Іванова І.І. приступити до виконання трудових обов’язків з 15.07.2021 р., керуючись ст. 24 КЗпП України,
НАКАЗУЮ:
1. Скасувати наказ «Про прийняття на роботу Іванова Івана Івановича» від 13.07.2021 р. № 105 в зв’язку з тим, що працівник не приступив до виконання трудових обов’язків.
«...»