Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯк скасувати наказ з кадрових питань
Останні новини
15.07.2021

Як скасувати наказ з кадрових питань

Для регулювання діяльності підприємства будь-якої організаційно-правової форми та реалізації службових повноважень керівника підприємства в межах його компетенції видаються накази з кадрових питань. Але виникують ситуації, коли необхідно скасувати наказ, як це зробити рекомендує uteka.ua

Наказ — це розпорядчий документ, який видається керівником на правах єдиноначальності та в межах його компетенції, обов’язковий для виконання підлеглими.

Накази з кадрових питань (далі — кадрові накази) відрізняються від наказів з основної діяльності та наказів з адміністративно-господарських питань як за формою, так і за процедурою їх підготовки та видання.

Головною умовою складання кадрових наказів є відповідність нормам трудового законодавства. У наказі має бути чітко визначена мета, завдання та причина його створення.

Скасування наказу — це визнання в установленому законодавством порядку його недійсним з моменту його підписання та реєстрації.

Якщо наказом скасовується попередній наказ, то в розпорядчій частині зазначається пункт, який має починатися зі слів: «Скасувати …» (п. 94 Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою КМУ від 17.01.2018 р. № 55).

Наприклад: видано наказ про прийняття працівника на роботу, до ДПІ надіслано повідомлення про прийняття, але працівник до роботи не приступив. У такому разі окремим наказом скасовується наказ «Про прийняття працівника на роботу» з формулюванням:

У зв’язку з відмовою Іванова І.І. приступити до виконання трудових обов’язків з 15.07.2021 р., керуючись ст. 24 КЗпП України,

НАКАЗУЮ:

1. Скасувати наказ «Про прийняття на роботу Іванова Івана Івановича» від 13.07.2021 р. № 105 в зв’язку з тим, що працівник не приступив до виконання трудових обов’язків.

«...»

Джерело: Uteka
03.04.2025
Чи можна об’єднати наказ про надання відпустки працівнику та наказ про покладення його обов’язків на іншого працівника?
18.10.2024
Вимоги до оформлення наказів з кадрових питань під час воєнного стану
06.09.2024
Кадрові накази: все, що потрібно знати
23.08.2024
Який строк зберігання наказів про виплату "лікарняних"?
10.07.2024
Де мають зберігатися заяви на щорічну відпустку
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025