Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Онлайн консультації

Онлайн консультації

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаОнлайн консультаціїЯк діяти керівнику служби охорони праці стосовно персоналу нового підприємства у разі об’єднання підприємств?
09.07.2021

До підприємства приєднали інше, на якому, як і на першому, також була служба ОП. Що керівник об’єднаної служби охорони праці має зробити стосовно персоналу цього нового підприємства в першу чергу?

Чи є необхідність проведення вступного та на робочому місці інструктажу з внесенням запису в журнал для працівників приєднаного підприємства?

Чи проводиться повторно навчання та екзамен з охорони праці, електробезпеки та протипожежної безпеки тощо з працівниками, якщо умови їхньої праці не змінилися та вже проводилось навчання згідно з графіком?

Чи потрібно міняти посвідчення про проходження навчання?

У зв’язку зі зміною структури підприємства, відповідно до ст. 13 Закону № 2694-XII, роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці, відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо…

Анна Мілієнко-Самсонова,
Головний редактор електронної системи "ОК. Кадровик"
26.09.2019
Чи обов’язкові посади інспектора з кадрів та інспектора з охорони праці з чисельністю працівників 41 особа?
19.02.2019
Який відділ повинен готувати накази про дисциплінарні стягнення за порушення норм охорони праці?
25.01.2019
Що перевірятиме Держпраці при перевірці охорони праці?
29.12.2015
Нещасні випадки невиробничого характеру
30.12.2013
Оплачувані перерви санітарно-оздоровчого призначення
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025