До підприємства приєднали інше, на якому, як і на першому, також була служба ОП. Що керівник об’єднаної служби охорони праці має зробити стосовно персоналу цього нового підприємства в першу чергу?
Чи є необхідність проведення вступного та на робочому місці інструктажу з внесенням запису в журнал для працівників приєднаного підприємства?
Чи проводиться повторно навчання та екзамен з охорони праці, електробезпеки та протипожежної безпеки тощо з працівниками, якщо умови їхньої праці не змінилися та вже проводилось навчання згідно з графіком?
Чи потрібно міняти посвідчення про проходження навчання?
У зв’язку зі зміною структури підприємства, відповідно до ст. 13 Закону № 2694-XII, роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці, відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо…