Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЧи є обов’язковим впровадження правил поведінки на підприємствах приватної форми власності?
Останні новини
03.07.2025

Чи є обов’язковим впровадження правил поведінки на підприємствах приватної форми власності?

Встановлення правил поведінки є обов’язковим на підприємствах, в установах, організаціях, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, та/або об’єктах чи операторах критичної інфраструктури.

Чи можуть правила поведінки бути затверджені наказом керівника?

Ні. Правила поведінки на підприємстві, в установі, організації, які містять положення, зокрема, про зобов’язання працівників про нерозголошення інформації з обмеженим доступом, зокрема інформації, що становить державну чи комерційну таємницю, а також про умови роботи з конфіденційною інформацією, мають бути складовою правил внутрішнього трудового розпорядку.

Таким чином, на порядок затвердження правил поведінки розповсюджується процедура затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку (затверджуються трудовими колективами за поданням роботодавця і виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником)).

Джерело: Держпраці
18.06.2025
Новий порядок атестації медиків – хто збереже право на подальшу роботу
27.05.2025
Вживання алкоголю на робочому місці: юридичні наслідки
20.05.2025
Роботодавець повинен здійснювати контроль за роботою водіїв: позиція суду
07.05.2025
Як правильно писати в документах — ТОВ чи ТзОВ
03.03.2025
Скільки працівників повинно входити до складу ревізійної комісії ТОВ
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025