Чи є обов’язковим впровадження правил поведінки на підприємствах приватної форми власності?

Встановлення правил поведінки є обов’язковим на підприємствах, в установах, організаціях, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, та/або об’єктах чи операторах критичної інфраструктури.
Чи можуть правила поведінки бути затверджені наказом керівника?
Ні. Правила поведінки на підприємстві, в установі, організації, які містять положення, зокрема, про зобов’язання працівників про нерозголошення інформації з обмеженим доступом, зокрема інформації, що становить державну чи комерційну таємницю, а також про умови роботи з конфіденційною інформацією, мають бути складовою правил внутрішнього трудового розпорядку.
Таким чином, на порядок затвердження правил поведінки розповсюджується процедура затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку (затверджуються трудовими колективами за поданням роботодавця і виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником)).