Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниТри кроки до успіху: як перевірити правильність заповнення трудової книжки
Останні новини
17.06.2025

Три кроки до успіху: як перевірити правильність заповнення трудової книжки

Найлегший шлях зберегти інформацію про трудову діяльність – подати трудову книжку для оцифрування. Це допоможе вам і під час оформлення пенсії. Однак перед поданням скан-копій трудової книжки на вебпортал Пенсійного фонду України переконайтеся, що вона заповнена коректно. Для цього пропонуємо виконати кілька кроків.

Крок 1. Перевірте правильність написання:

– прізвища, імені та по батькові (ПІБ) – мають бути вказані повністю, без скорочення або заміни імені / по батькові ініціалами;

– дати народження – має відповідати зазначеній у паспорті.

Особливу увагу необхідно звернути на оформлення записів про зміну ПІБ:

– колишнє прізвище (як правило, у жінок) має бути закреслено однією рискою і поряд записане нове;

– на внутрішньому боці обкладинки обов’язково має вказуватися інформація про документ, на підставі якого виправлено запис (паспорт, свідоцтво про народження / шлюб тощо), його реквізити: номер та дата видання. Ця інформація має бути завірена підписом особи, яку уповноважує установа, та печаткою.

Крок 2. Перевірте наявність необхідних підписів та печаток на першій сторінці (титульному аркуші) трудової книжки:

– підпис власника трудової книжки;

– підпис особи, відповідальної за видання трудових книжок на підприємстві;

– наявність печатки підприємства (або відділу кадрів), на якому заповнювалася трудова книжка (якщо трудова книжка оформлена у період після 1 січня 1975 року).

Крок 3. Уважно вивчіть усі записи в розділі «Відомості про роботу»:

– у записах про прийняття на роботу та звільнення з роботи повинна зазначатися дата початку виконання роботи, повне найменування підприємства, організації чи установи, назва посади чи професії, а також номери і дати наказів про прийняття/звільнення;

– якщо за час роботи назва підприємства змінювалася, то окремим рядком має бути зроблено запис про перейменування із зазначенням розпорядчого акту, його дати та номеру;

– записи про звільнення чи переведення мають бути здійснені у точній відповідності з формулюванням чинного законодавства і з посиланням на відповідну статтю закону;

– записи про звільнення мають бути засвідчені печатками.

Джерело: Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
30.04.2025
Чи зобовязаний працівник при працевлаштуванні надавати трудову книжку?
14.04.2025
Як правильно записати посаду в трудовій книжці, у разі відсутності певної посади у класифікаторі професій
20.03.2025
Чи може роботодавець на підставі заяви працівника зберігати трудову книжку у себе?
03.03.2025
Щодо видачі (пересилання) трудових книжок за зверненням працівників за кордон
21.02.2025
В яких випадках роботодавець може видати трудову книжку працівнику
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025