Кава та печиво в офісі давно не вражають. 5 пільг, які насправді потрібні вашій команді
Пройшли ті часи, коли стіл для пінг-понгу, безкоштовні кава та печиво могли приваблювати найкращі таланти. Сучасні працівники потребують більшого, і кмітливі роботодавці це розуміють.
Сьогодні компанії шукають інноваційні способи залишатися конкурентоспроможними в боротьбі за таланти. Щоб залучити й утримати затребуваних кандидатів, вони виходять за рамки базових принципів, переосмислюючи переваги для співробітників, надаючи пріоритет добробуту, кар’єрному зростанню та фінансовій стабільності, розповідає budni.robota.ua
Ретельно продуманий соцпакет може змінити правила гри, допомогти вашій компанії виділитися на фоні інших і зробити так, щоб від ваших пропозицій про роботу було важко відмовитися. Окрім підвищення морального духу, стратегічні пільги можуть зменшити плинність кадрів і зміцнити позитивну культуру на робочому місці.
Пропонуємо 5 найбільш популярних пільг, які можуть виділити вашу компанію серед інших.
Оплачувана відпустка для догляду за дітьми/родичами
Для багатьох працівників догляд за дітьми, літніми батьками є додатковою роботою на повний робочий день. За даними AARP, 67% сімейних опікунів повідомляють, що намагаються збалансувати свої професійні обов’язки з обов’язками по догляду, а 27% були змушені скоротити свій робочий час або перейти на неповний робочий день, щоб впоратися з ними. Фінансове навантаження також є значним: опитування, проведене компанією Voya Financial, показало, що 49% осіб, які здійснюють догляд, стверджують, що їхні обов’язки суттєво вплинули на їхню здатність підготуватися до виходу на пенсію.
Щоб полегшити становище і втримати працівників на робочому місці, все більше компаній пропонують оплачувану відпустку по догляду за хворими. Дослідження, проведене консалтинговою компанією WTW, показало, що 25% з 517 опитаних роботодавців вже надають таку пільгу, а ще 22% планують запровадити її протягом наступних двох років.
Citigroup, наприклад, нещодавно оголосила, що її співробітники можуть взяти до двох тижнів оплачуваної відпустки щороку для догляду за найближчими родичами. AT&T пропонує аналогічну пільгу для менеджерів, надаючи 15 днів оплачуваної відпустки для догляду за близькими без необхідності використання відгулів чи лікарняних.
Такі пільги не лише допомагають працівникам справлятися з обов’язками по догляду, але й підвищують імідж роботодавця та зменшують плинність кадрів, що є безпрограшним варіантом для працівників та компанії.
Підтримка в післяпологовий період
Останніми роками кількість роботодавців, які пропонують пільги працівникам, які народжують та усиновлюють дітей, різко зросла. Це пов’язано з тим, що все більше компаній прагнуть надавати комплексну та інноваційну підтримку у створенні сім’ї, щоб залучити та утримати критично важливі таланти. Згідно зі звітом Міжнародної фундації пенсійних програм для працівників, 42% американських роботодавців зараз пропонують покриття витрат на народжуваність, порівняно з 30% у 2020 році.
Далекоглядні роботодавці визнають необхідність підтримки молодих батьків під час критично важливого етапу повернення до роботи, особливо зважаючи на те, що 42% молодих мам планували залишити роботу після народження дитини, згідно з опитуванням Moms First.
Такі компанії, як Amazon, Microsoft та L’Oréal, співпрацюють з Maven, платформою репродуктивного та сімейного здоров’я, щоб забезпечити молодих батьків ресурсами, включаючи консультантів з лактації, тренерів зі сну немовлят, послуги з психічного здоров’я та навіть безкоштовну доставку грудного молока. Carrot Fertility також пропонує широкий спектр післяпологових послуг, включаючи доступ до післяпологових доул, які можуть надати неоціненну підтримку батькам, які пристосовуються до життя з новонародженими.
Оплачувана відпустка для догляду за домашніми улюбленцями
За даними ASPCA, майже кожна п’ята сім’я в США завела домашнього улюбленця під час пандемії. Оскільки кількість власників домашніх тварин різко зросла, компанії активізувалися, щоб задовольнити зростаючий попит на пільги, пов’язані з утриманням домашніх улюбленців. За даними Mercer, 36% великих роботодавців (ті, що мають понад 500+ працівників) зараз пропонують страхування домашніх тварин, порівняно з 22% у 2017 році.
Пільги для догляду за домашніми улюбленцями перетворилися на стратегічні інструменти для покращення утримання та залучення працівників, оскільки багато власників домашніх тварин розглядають їх як улюблених членів сім’ї.
Згідно з дослідженням Wag!, 49% представників покоління бебі-бумерів вважають своїх домашніх улюбленців «пухнастими дітками» (тоді як 34% представників покоління Z називають своїх домашніх улюбленців «найкращими друзями», що так притаманно для покоління Z).
Оскільки майже 64% власників домашніх тварин повідомляють, що оплачувана відпустка у зв’язку з надзвичайними ситуаціями, пов’язаними з домашніми улюбленцями, суттєво вплинула б на їхній вибір роботодавця, деякі компанії виходять за рамки базових пропозицій. Тепер вони пропонують відпустку «на привчання» – оплачувану відпустку, щоб адаптувати нового домашнього улюбленця або доглядати за ним – поряд з іншими перевагами, такими як відпустка у зв’язку з втратою домашнього улюбленця та офіси, дружні до домашніх тварин. Пропонуючи ці продумані пільги, компанії демонструють розуміння значної ролі, яку відіграють домашні улюбленці в житті співробітників, і говорять про культуру компанії.
Допомога при розлученні
Розлучення – одна з найбільш стресових подій у житті людини, яка викликає хвилювання, що порушує майже всі аспекти життя, включно з роботою. Усвідомлюючи цей вплив, дедалі більше компаній починають надавати підтримку працівникам, які переживають розлучення.
Дослідження показують, що працівники, які розлучаються, стикаються зі зниженням концентрації уваги та продуктивності на роботі, що може вплинути як на індивідуальну, так і на організаційну продуктивність.
Щоб полегшити цей стрес, роботодавці запроваджують пільги, пов’язані з розлученням, такі як оплачувані вихідні або гнучкий графік роботи, що дозволяє працівникам відвідувати зустрічі або судові засідання. Крім того, деякі компанії пропонують ресурси психічної та емоційної підтримки, такі як доступ до терапевтів або спеціалізованих груп підтримки, а також юридичні послуги.
Надання цих пільг демонструє прихильність компанії до цілісного добробуту співробітників, і це стратегічний крок, який може призвести до покращення морального духу, більшої залученості та лояльності серед персоналу, а також до зменшення кількості прогулів та плинності кадрів.
Підтримка жіночого здоров’я на різних етапах життя
Майже 50 мільйонів американок старше 35 років – багато з них знаходяться на піку своєї кар’єри – відчувають симптоми менопаузи, які можуть зберігатися протягом десятиліття або й довше. У дослідженні клініки Майо 15% жінок повідомили, що пропускають роботу або скорочують робочий день через симптоми менопауз. Крім того, опитування, проведене у Великобританії, показало, що 14% жінок планують звільнитися з роботи через вплив менопаузи, а майже чверть розглядали можливість залишити свою посаду.
Попри те, наскільки поширена менопауза на робочому місці, багато жінок не відчувають підтримки. Звіт Elektra Health Menopause in the Workplace показує, що 40% жінок відчувають, що їхнє здоров’я та самопочуття під час менопаузи ігнорується роботодавцем.
Жінки дуже важливі для кожної організації, і такі далекоглядні компанії, як WeightWatchers та Genentech надають пріоритет здоров’ю жінок на кожному етапі їхнього життя. Пропонуючи пільги, пов’язані з менопаузою, такі як гнучкий графік роботи, надання лікарняних, навчання менеджерів щодо менопаузи та доступ до спеціалізованих медичних послуг, компанії не лише підтримують добробут співробітників, але й можуть сприяти їхньому утриманню та позитивно впливати на фінансовий результат.
Висновок
З розвитком робочого місця змінюються і переваги, які є найбільш важливими для працівників. Тенденції, описані у статті – це більше, ніж просто пільги, це стратегічні інвестиції в добробут, залученість та утримання співробітників. Ретельно інтегруючи ці переваги на робочому місці, ви не лише формуєте сприятливу культуру, а й позиціонуєте свою організацію як лідера у залученні найкращих талантів.
Зараз саме час оцінити свій соціальний пакет і подумати, як ви можете задовольнити різноманітні потреби своїх співробітників. Незалежно від того, чи запроваджуєте ви оплачувану відпустку для догляду за домашніми тваринами, чи пропонуючи нові пільги, орієнтовані на працівників, ви можете створити довготривалий вплив на успіх вашої організації.