Як правильно назвати офіс-менеджера?
На сьогодні Класифікатор професій не містить професійну назву роботи "Офіс-менеджер". Натомість, є низка професій із застосуванням слів "менеджер" та "офісний службовець", нагадує Кадрова допомога
При використанні професій із словом "менеджер" слід розуміти, що такий працівник є першим керівником певного структурного підрозділу чи напряму діяльності підприємства. Якщо це відповідає обов'язкам необхідного працівника, то його можна назвати, наприклад, "Менеджер з організації діяльності офісу" (код КП 1231 або 1499). У такому випадку, відповідний керівник повинен мати підлеглий персонал. Це можуть бути "офісні службовці" за певними напрямами роботи.
Однак, якщо "Офіс-менеджер" має підтримувати функціонування офісу на належному рівні (організовує безперебійну роботу в офісі, забезпечуючи співробітників необхідними побутовими дрібницями, він відповідає на дзвінки, спілкується з кур’єрами, зустрічає гостей, слідкує, щоб видаткові матеріали не закінчувались та усім було затишно і комфортно тощо), то доцільно його назвати "Офіс-адміністратор" з кодом КП 4222 або "Референт" (код КП 3436.1).