Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯк правильно назвати офіс-менеджера?
Останні новини
01.11.2024

Як правильно назвати офіс-менеджера?

На сьогодні Класифікатор професій не містить професійну назву роботи "Офіс-менеджер". Натомість, є низка професій із застосуванням слів "менеджер" та "офісний службовець", нагадує Кадрова допомога

При використанні професій із словом "менеджер" слід розуміти, що такий працівник є першим керівником певного структурного підрозділу чи напряму діяльності підприємства. Якщо це відповідає обов'язкам необхідного працівника, то його можна назвати, наприклад, "Менеджер з організації діяльності офісу" (код КП 1231 або 1499). У такому випадку, відповідний керівник повинен мати підлеглий персонал. Це можуть бути "офісні службовці" за певними напрямами роботи.

Однак, якщо "Офіс-менеджер" має підтримувати функціонування офісу на належному рівні (організовує безперебійну роботу в офісі, забезпечуючи співробітників необхідними побутовими дрібницями, він відповідає на дзвінки, спілкується з кур’єрами, зустрічає гостей, слідкує, щоб видаткові матеріали не закінчувались та усім було затишно і комфортно тощо), то доцільно його назвати "Офіс-адміністратор" з кодом КП 4222 або "Референт" (код КП 3436.1).

Джерело: Кадрова допомога
10.04.2025
Хто такий Виконувач окремих робіт?
04.03.2025
Кваліфікаційні вимоги до посади інструктора з трудової терапії
23.12.2024
Які професії, скасовані остаточно
27.03.2024
Чи можуть бути на підприємстві різні варіанти посад «директорів»
19.03.2024
Правила розширення назв професій (посад)
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025