Як оплачують лікарняні після ліквідації підприємства
Про порядок оплати лікарняних після ліквідації чи реорганізації підприємства надала роз’яснення Ірина Палій – начальник Відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв'язку із тимчасовою втратою працездатністю. Так, якщо страхувальником до ліквідації не були оплачені листки непрацездатності працівників, то оплата листків непрацездатності здійснюється:
- правонаступником,
- в разі відсутності правонаступника – територіальним органом уповноваженого органу управління за місцем здійснення обліку ліквідованого підприємства, установи, організації як страхувальника.
У випадку наявності правонаступника, останній може в своєму кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ сформувати запит до Пенсійного фонду на створення копії електронного листка непрацездатності.
При формуванні запиту на створення копій листків непрацездатності, на вебпорталі Пенсійного фонду необхідно вказати:
- код ЄДРПОУ страхувальника, що припинився,
- назву страхувальника, що припинився,
- зазначити дату початку періоду тимчасової непрацездатності, за який будуть сформовані копії листків непрацездатності.
Після опрацювання та перевірки даного запиту працівниками Пенсійного фонду, будуть створені копії відповідних електронних листків непрацездатності. Це надасть можливість правонаступнику сформувати заяву-розрахунок та здійснити страхові виплати застрахованим особам.