У роботодавців залишилось майже 2 роки, щоб передати дані з паперових трудових книжок ПФУ
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області нагадує, що електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової книжки, інформує Дебет-Кредит
- Наявність електронної трудової книжки зменшує ризики пошкодження чи втрати документа.
- Зручний і доступний сервіс на вебпорталі Пенсійного фонду України дозволяє подати скановані копії паперових трудових книжок та інших документів, що підтверджують трудову діяльність працівника, для переведення в електронний вигляд.
Скановані копії паперових трудових книжок можуть подаватися як роботодавцем, так і самим працівником.
Від дати набрання чинності Закону України № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (10.06.2021) працівники і роботодавці мають 5 років для оцифрування трудових книжок.
З часу запровадження сервісу «Електронна трудова книжка» на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (з грудня 2019 року) подано більше 252 тис. сканованих паперових трудових книжок для проведення оцифрування.
Як самостійно завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування, дивіться за посиланням або у відеоінструкції.