Чому Резерв+ просить повторної реєстрації: роз’яснення Міноборони

Заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко повідомила, що застосунок для військовозобов’язаних «Резерв+» автоматично розлогінює користувачів з міркувань безпеки, якщо вони не заходять у застосунок протягом тижня.
Після реєстрації в «Резерв+» через деякий час додаток знову просить зареєструватися. На запитання про те, коли цей баг буде виправлено, Катерина Черногоренко відповіла, що це не баг, а функція сервісу, метою якої є підвищити безпеку.
«Тому це не баг, а фіча задля вашої безпеки. Ми намагаємося виправити такі помилки якнайшвидше і тому запустили функцію «Виправити дані онлайн»,— сказала посадовиця.
Таким чином, більшість проблем із «Резерв+» виникають не через високе навантаження, а через помилки, які сталися ще на етапі перенесення даних із паперових носіїв до реєстру