Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниПорядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками
Останні новини
08.12.2023

Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками

В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що юридичні особи та фізичні особи – підприємці, які наймають працівників на роботу мають дотримуватися трудового законодавства.  

Часто роботодавці укладають з працівниками цивільно-правові угоди, а не трудові.

Цивільно-правова угода про надання послуг укладається у разі співпраці з незалежним підрядником або особою, яка забезпечує себе роботою самостійно, тобто займається підприємництвом, бізнесом. 

У відносинах працівник – роботодавець має укладатися трудовий договір. 

Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців. Він включає три основні кроки: 

  • укладення трудового договору; 
  • оформлення наказу про прийняття на роботу; 
  • повідомлення до Державної податкової служби. 
Джерело: Головне управління ДПС в Івано-Франківській област
20.01.2025
Як правильно приймати на роботу студента
04.12.2023
Як надіслати повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту через Електронний кабінет?
31.07.2023
Чи можна прийняти на роботу працівника без оплати, як волонтера?
27.05.2022
Які документи потрібні внутрішньо переміщеним медикам для працевлаштування в інші заклади охорони здоров’я
08.12.2021
З якої дати потрібно поновити працівника на роботі: з дати винесення судом рішення чи з дати звільнення?
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025