Як повідомити про виплату коштів застрахованим особам

В Законі № 1105 ви не знайдете згадки щодо повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, зазначає Лілія Ушакова, експерт з питань оплати праці журналу "Податки & бухоблік"
Проте про нього йдеться в Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам.., затвердженому постановою правління ФСС від 19.07.2018 № 12. Цей Порядок продовжує діяти й нині до прийняття правлінням ПФУ нового механізму фінансування страхувальників для надання страхових виплат
Тож страхувальники зобов’язані подавати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам. Термін подання — протягом місяця з дня проведення виплат
За отриманими від ПФУ коштами страхувальники подавали повідомлення або ніжками до відповідного відділення Фонду, або ж через сайт ПФУ (розділ «Комунікація з ПФУ» — «Звернення» — тип звернення «Заява»).
Проте наразі в електронному кабінеті страхувальника в меню головної сторінки з’явилася вкладка «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам».
Заповнювати повідомлення пропонується вручну окремо на кожну особу. Погодьтеся, це не дуже вдала реалізація, особливо якщо страхувальник має велику кількість лікарняних листків. Тож дуже хочеться вірити, що ПФУ автоматизує цей процес.