Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯких співробітників не хоче втрачати жодне керівництво
Останні новини
15.11.2022

Яких співробітників не хоче втрачати жодне керівництво

Незамінних не буває. Це факт. Але все ж таки є такі співробітники, розставання з якими подібне до кінця світу. Ось він був — і все гаразд, а ось він іде — і всіх охоплює тривога та смуток.

Work.ua розповідає про те, яких співробітників не хочуть відпускати роботодавці*, і нагадує, як стати подібним фахівцем.

*На самому початку домовмося, що наш керівник — це прогресивний та грамотний фахівець, а компанія працює на результат.

Проактивних

Безініціативній людині сьогодні дуже складно побудувати успішну кар’єру. Керівники все частіше чекають на пропозиції від своїх співробітників про те, як ще можна розвинути компанію, вийти на новий виробничий рівень, отримати більше клієнтів. Усе рідше і рідше на роботу наймають просто добрих знайомих, які просто відсиджуватимуть робочий час і отримають зарплату.

Якщо ви хочете здобути репутацію хорошого співробітника, виділяйтеся! Пропонуйте свої ідеї, аргументуйте, навіщо та як їх можна реалізувати. Робіть більше, ніж від вас очікують, якщо знаєте, що ваша праця буде помічена й гідно оцінена. Не бійтеся помилитись, а якщо помилилися — самі запропонуйте, як усе виправити.

«Швейцарських ножів»

Тобто багатопрофільних фахівців. Людей, які однаково добре опанували кілька навичок з різних сфер. Наприклад, ви чудовий аналітик, але при цьому ще й хороший автор і вмієте розповісти про цифри простою та зрозумілою мовою. Або вам можна довірити управління майже будь-яким проєктом, незалежно від того, стосується він бухгалтерського обліку чи розробки.

Щоб розвинути різні навички, доведеться добре попрацювати. Звичайно, програмування складно вивчити самостійно, але для цього є безліч курсів та навчальних програм.

Щодо розвитку письмових навичок — рецепт простий: більше читайте, так ви ще й ораторську майстерність підтягнете, розвинувши словниковий запас.

Душевних

Зрозуміло, якщо ви для всіх хороший друг, але як професіонал не дуже, це не дасть потрібних плюсів. Але якщо ви й фахівець грамотний, і дружити з вами легко та приємно — інша справа. У людини, яка і робочий процес може налагодити, і відносини з колективом вибудувати, більше шансів стати майже незамінним працівником, ніж у тієї, яка добре працює, але ні з ким не спілкується.

  • По-перше, нетворкінг (ті самі корисні зв’язки) ще ніхто не скасовував.
  • По-друге, з приємною людиною і працювати легше.

Рішучих

«Запускати рекламу чи ні?», «Погоджуватися на пропозицію від партнерів чи відмовитися?», «Випускати матеріал чи видалити?», «Відвантажувати товар чи чекати на відмашку шефа?» — ці та багато інших питань доводиться розвʼязувати лідерам та рядовим співробітникам протягом робочого тижня.

Якщо ви не вмієте ухвалювати рішення і постійно кидаєтеся від одного до іншого, роблячи навмання, ймовірно, з вами не дуже приємно мати справу. Саме тому керівництво цінує співробітників, які можуть взяти на себе відповідальність за вибір.

Зміцнюйте свої позиції, працюйте на репутацію, розвивайте не лише професійні навички, а й навички спілкування з людьми. Вірте в себе, у свої сили — й у вас повірять інші!

Джерело: work.ua
16.06.2025
Запущено онлайн-платформу для працевлаштування ветеранів
13.06.2025
Чи готові українські компанії до працівників поколінь Z та Alpha?
30.05.2025
Перший керівний досвід: як знайти впевненість у новій ролі?
29.05.2025
Що робити, якщо працівник зловживає лікарняними? Коментує адвокатка
26.05.2025
Як писати тексти вакансій без дискримінації? Практичний гайд для рекрутерів і HR-фахівців
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025