Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниКорпоративне спілкування під час війни
Останні новини
04.08.2022

Корпоративне спілкування під час війни

Корпоративне спілкування грає визначальну роль в організації та налаштуванню зовнішніх та внутрішніх процесів компанії. Під час війни корпоративне спілкування набуло нового змісту, але продовжує залишатися важливою складовою для успіху команди та ділових відносин з партнерами чи інвесторами.

Дослідження корпоративного спілкування в українських компаніях показало, що більша частина компаній не мають належних процедур комунікації всередині компанії, а менше ніж 30% співробітників скаржаться на неефективне ділове спілкування між співробітниками, що призвело до провалу різних починань та завдань.

Треба завжди пам’ятати, що на відміну від особистісного спілкування, корпоративне має певну мету: успіх та порозуміння команди чи результативність компанії. Розбираємось разом з Jobs.ua, як налагоджувати корпоративні комунікації.

Завдяки правильному корпоративному спілкуванню під час війни багато українських компаній змогли:

  • швидко налаштувати робочі процеси в кризовій ситуації,
  • створити та використати спільні можливості,
  • побудувати стратегічні плани компанії в стані війни,
  • налагодити внутрішні доброзичливі комунікації, допомогу,
  • налаштувати дистанційну роботу колективу,
  • відновити роботу компанії, повернутися на ринок,
  • віднайти закордонних партнерів, інвесторів тощо.

Щоб краще спілкуватися під час війни з колегами, керівництвом, клієнтами, партнерами, інвесторами потрібно

  1. вміти уважно слухати інших,
  2. зрозуміло та грамотно вести ділове листування та листування,
  3. розвивати емоційний інтелект, доброзичливість, співчуття,
  4. спілкуватися професійно усно та письмово,
  5. вірно розуміти мову тіла, жести, міміку,
  6. обмінюватись ідеями, новинками.

Правила корпоративного спілкування під час війни

У спілкуванні з колегами керуйтесь здоровим глуздом. Багато хто з нас під час війни керуються емоціями, і це цілком зрозуміло, адже новини кожного дня розгойдують емоційну стабільність. Якщо помічаєте, що емоції беруть верх, краще візьміть тайм-аут та зробіть перерву чи вихідний день. Ні в якому разі не нагнітайте атмосферу в колективі, не нав’язуйте свою думку з того чи іншого приводу. Дайте собі абстрагуватися від новин і повертайтеся розвантаженим до роботи.

Надавайте перевірену інформацію та факти. Не ведіться на всі підряд пабліки та канали з новинами. Як показала практика, навіть трастові канали, можуть давати хибну інформацію, не перевіривши все до кінця. Краще оберіть декілька трастових державних каналів та спирайтесь на них.

Піклуйтесь про команду та цікавтесь їх справами, місцеперебування. З початку війни багатьом членам команд довелось покинути домівки, переїхати в безпечніші міста чи навіть країни. Чи в змозі команда існувати при цьому, розділена відстанями. Піклуйтесь про членів команди, підтримуйте зв’язки, цікавтесь їх справами, допомагайте, підтримуйте. 

Плануйте спільну роботу, обговорюйте успіхи. Для всіх членів компанії дуже важливо відчувати цю доброзичливу робочу атмосферу команди. Продовжуйте збиратися на мітинги, обговорювати спільні плани роботи, успіхи, ділитися новинками вашої сфери. Це все підтримує колектив.

І, звісно, не забувайте про бізнес-етику в спілкуванні, що тільки підкреслює вашу професійність.

Джерело: Jobs.ua
08.05.2025
Контроль за рекламою вакансій: Держпродспоживслужба отримала нові повноваження
30.04.2025
Перевірка брудною чашкою: норм чи стрьом на співбесіді?
22.04.2025
Кандидати-шахраї: реальні кейси, юридичні наслідки та поради
02.04.2025
Як давати та приймати конструктивну критику на роботі? Корисні рекомендації
27.03.2025
Про звільнення «проблемних» працівників
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025