Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниКонтроль за рекламою вакансій: Держпродспоживслужба отримала нові повноваження
Останні новини
08.05.2025

Контроль за рекламою вакансій: Держпродспоживслужба отримала нові повноваження

З 8 травня 2025 року Держпродспоживслужба розпочинає новий напрям роботи — контроль за змістом оголошень про вакансії. Це передбачено Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо розмежування повноважень центральних органів виконавчої влади у сферах промислової безпеки, охорони праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, державного гірничого нагляду, державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення",  яким Держпродспоживслужбі надано повноваження відслідковувати дотримання законодавства про рекламу в частині працевлаштування.

Під моніторинг потрапляють усі оголошення, які публікують роботодавці чи рекрутингові агентства. Основна увага приділяється:

  • виявленню дискримінаційних формулювань — за віком («до 35 років», «молодий колектив»), статтю («тільки для жінок/чоловіків»), станом здоров’я, расою чи етнічним походженням;
  • фіксації ознак маніпуляцій — перебільшення заробітної плати без уточнення умов, замовчування важливої інформації (наприклад, нічні зміни чи випробувальний термін), використання нечітких або оманливих формулювань.

«Роботодавцям варто вже зараз переглянути свої оголошення та привести їх у відповідність до вимог законодавства. Це не лише дозволить уникнути штрафів, а й допоможе зберегти довіру кандидатів. Якщо ви помітили дискримінаційні або оманливі вакансії — зафіксуйте порушення та зверніться до територіальних управлінь Держпродспоживслужби. На ринку праці мають діяти прозорі й рівні правила для всіх», — наголосив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.

Контроль за рекламою — це не лише про дотримання закону, а передусім про захист права кожного громадянина на рівний доступ до праці. Такий підхід відповідає європейським стандартам: протидія дискримінації, прозорість та чесна конкуренція — основа сучасного ринку праці.

Джерело: Держпродспоживслужба
28.04.2025
Розширення основних завдань Держпраці: проєкт змін до Положення
22.04.2025
Які позапланові перевірки може проводити Держпраці під час ВС
18.04.2025
Держлікслужба перевірить аптечні заклади щодо дотримання кадрових вимог до фармацевтичної діяльності
16.04.2025
Роботодавців, які цькують працівників, чекають перевірки і штрафи
25.03.2025
Які звернення громадян не розглядаються: пояснення фахівців Держпраці
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025