Чи можна перевести на іншу посаду працівника, який проходить військову службу?

Так, якщо є згода працівника, повідомляється у Телеграм-каналі Кадровий суддя SOS-UA
А ні КЗпП, а ні Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» не забороняє переведення працівника, який проходить військову службу, на іншу посаду за його згодою.
Для оформлення переведення необхідно: отримати від працівника заяву про переведення, оформити відповідний наказ та надіслати його для ознайомлення працівнику. На час воєнного стану заяву та наказ можна надіслати будь-яким засобом зв’язку: електронною поштою, в вайбер, телеграм тощо та скласти протокол ознайомлення.
Додаткова інформація від ОК.Кадровик
Якщо наказ буде надіслано через месенджери чи електронну пошту або факс, то отримати оригінал підпису працівника буде неможливо.
У такому разі, ознайомлення із наказом варто зафіксувати у відповідному протоколі, як ще передбачено для державних службовців.
У ньому доцільно зазначити причини, через які працівник не може підписати наказ особисто, а також зобов’язання працівника зробити це, коли виникне така можливість. Зауважте, що дата ознайомлення в такому разі не зміниться, однак, коли працівник зможе поставити підпис особисто, доцільно в дужках біля підпису зазначити дату фактичного підписання документа.
Протокол складається в довільній формі та повинен містити:
1) дату, час та місце складення протоколу;
2) підставу надіслання інформації — стаття 7 Закону № 2136;
3) дату, час та вид засобу телекомунікаційного зв’язку, за допомогою якого надіслано інформацію або документи;
4) контактні дані працівника, за якими надіслано інформацію або документи з використанням засобу телекомунікаційного зв’язку (номер телефону, адресу електронної пошти тощо);
5) короткий зміст інформації або документів, які надіслані;
6) найменування посади, прізвище та власне ім’я працівника, якому надіслано інформацію або документи;
7) підпис, дату, найменування посади, прізвище та власне ім’я працівника, який надіслав інформацію або документи;
8) підпис, дату, найменування посади, прізвище та власне ім’я уповноваженого працівника, який склав протокол;
9) підпис, дату, найменування посади, прізвище та власне ім’я керівника служби управління персоналом;
10) додатки до протоколу, що підтверджують факт надіслання інформації або документів (копію знімку екрану засобу телекомунікаційного зв’язку тощо).
Протокол складається в одному примірнику та зберігається у службі управління персоналом.
Працівник, якому доведено інформацію або документи до відома, має право отримати завірену в установленому порядку копію відповідного протоколу.