Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниДіють оновлені правила діловодства
Зміни законодавства
28.04.2022

Діють оновлені правила діловодства

Мін'юст наказом від 21.04.2022 р. № 1581/5 затвердив зміни до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях. Вони діють із 27.04.2022 року, повідомляє ЛІГА:ЗАКОН

Серед таких змін:

1. Уточнено, що відповідальність за організацію діловодства та архівної справи несе керівник установи. Контроль за оформленням на належному рівні документів, а також організацію діловодства та зберігання документів у структурних підрозділах здійснюють їх керівники.

2. Служба діловодства розробляє інструкцію з діловодства установи, якою одночасно регламентують питання організації діловодства у паперовій та електронній формах. Її затверджують розпорядчим документом установи.

3. Змінено вимоги до позначення «Найменування установи» в документах.

4. Встановлено, що обов'язковому датуванню і підписанню підлягають усі службові відмітки на документах, пов'язані з їх проходженням та виконанням (резолюції, погодження, візи, відмітки про виконання документа і внесення його до справи).

5. Проекти нормативно-правових актів, наказів (розпоряджень) з основної діяльності, адміністративно-господарських питань та додатки до них візують також керівник служби діловодства, керівник структурного підрозділу (спеціаліст) з питань запобігання та виявлення корупції, а також редактор (за наявності).

Важливо

Проекти наказів (розпоряджень) з кадрових питань (особового складу) та додатки до них візують працівник кадрової служби, який створив документ, та його керівник, а також залежно від видів наказів посадові особи структурного підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції (за наявності), бухгалтерської служби, інші посадові особи, яких стосується документ.

6. Також уточнено порядок внесення напису про засвідчення копії документа.

7. Особові справи керівного складу та працівників підприємств, установ та організацій зберігаються за основним місцем роботи.

8. Вилучати документи для знищення без проведення попередньої експертизи їх цінності заборонено.

Микола Кирильчук, провідний бухгалтер-експерт "Бухгалтер.UA"

Джерело: ЛІГА:ЗАКОН
27.06.2025
Чи є законодавче розмежування між «наказом» і «розпорядженням»?
06.05.2025
Як затвердити Положення про преміювання
25.04.2025
Працівник замінює паспорт-книжечку на ID-картку, які дії роботодавця
10.04.2025
Незабаром зʼявиться новий збірник уніфікованих форм організаційно-розпорядчих документів
02.04.2025
Як правильно скласти заяву щодо обміну кадровими документами через засоби електронних комунікацій
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025