Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниАудит трудової книжки. З чого почати?
Останні новини
27.09.2021

Аудит трудової книжки. З чого почати?

Як провести аудит трудових книжок перед скануванням? — розповіла начальник Відділу формування електронних трудових книжок Пенсійного фонду Вінниччини Тетяна Свиридович. Фахівець Фонду порадила перш за все перевірити першу сторінку трудової книжки, а саме:

  • прізвище, ім’я, по батькові працівника,
  • дату народження,
  • підпис власника трудової книжки,
  • підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок,
  • печатку організації, де трудову книжку заповнили вперше,
  • запис про зміну прізвища.

У розділі «Відомості про роботу» необхідно звернути увагу на акуратність та чіткість записів про трудову діяльність, наявність записів про прийняття/звільнення з роботи, відомостей про присвоєння нового розряду/рангу тощо.

Читайте також:

Аудит трудових книжок

 

Джерело: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
08.05.2025
Яким чином працівник повинен висунути вимогу щодо внесення запису про прийняття на роботу до паперової трудової книжки?
02.05.2025
Що робити, якщо трудовій книжці трудова діяльність записана у розділі «Відомості про нагородження», продовжувати запис?
01.05.2025
Який записи зробити в трудову книжку померлого працівника?
28.04.2025
Як внести дані про роботу за сумісництвом до трудової книжки
27.03.2025
Чи зобов’язаний роботодавець вносити записи до трудової книжки, яка зберігається в працівника?
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025