Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯкі особливості організації роботи служби охорони праці на підприємстві?
Останні новини
18.05.2021

Які особливості організації роботи служби охорони праці на підприємстві?

Робота служби охорони праці підприємства повинна здійснюватись відповідно до плану роботи та графіків обстежень, затверджених роботодавцем.

Робочі місця працівників служби охорони праці мають розміщуватись (як правило) в окремому приміщенні, забезпечуватись належною оргтехнікою, технічними засобами зв’язку і бути зручними для приймання відвідувачів.

Для проведення навчання, інструктажів, семінарів, лекцій, виставок може створюватись кабінет з охорони праці.

Роботодавець забезпечує стимулювання ефективної роботи працівників служби охорони праці.

Працівники служби охорони праці не можуть залучатися до виконання функцій і завдань, не передбачених Законом України «Про охорону праці»,Типовим положенням про службу охорони праці та системою управління охороною праці на підприємстві.

Служба охорони праці взаємодіє з іншими структурними підрозділами, службами, фахівцями підприємства та представниками профспілки, а за її відсутності – з уповноваженими найманими працівниками особами з питань охорони праці.

Джерело: Управління Держпраці у Полтавській області
24.07.2025
Розслідування нещасних випадків на виробництві, що сталися внаслідок воєнних (бойових) дій
24.07.2025
Типові порушення у сфері охорони праці та шляхи їх запобігання
16.07.2025
Створюємо службу охорони праці на підприємстві
03.07.2025
Як подбати про ментальне здоров`я працівників на робочому місці?
02.07.2025
Які інструкції з охорони праці повинні бути на підприємстві та хто відповідає за їх розробку?
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025