Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Онлайн консультації

Онлайн консультації

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаОнлайн консультаціїЧи вносити зміну у наказ про прийняття на роботу, якщо відділ було перейменовано?
14.12.2023

У наказі про прийом на роботу окрім назви посади, зазначена назва відділу. У разі зміни назви відділу (функціонал, посади і т.д. все не змінюється) вносимо зміни в картку П-2, штатний розпис, а як бути з наказами про прийом? Можливо потрібно робити додаток до наказу і вносити зміну назви відділу? Наказ та ознайомлення працівника про зміну відділу обов'язковий? Якщо так - він буде відноситись до кадрових тривалого зберігання?

Якщо відділ було перейменовано вже після працевлаштування працівника, тобто впродовж роботи на підприємстві, то ніякі зміни до наказу про прийняття на роботу вносити не потрібно. Якщо відбувається лише перейменування відділу, то порядок дій буде залежати…

Анна Мілієнко-Самсонова,
Головний редактор електронної системи "ОК. Кадровик"
09.05.2025
Як оформити додаткові обов'язки медичної сестри і який строк зберігання таких наказів?
09.02.2025
Чим відрізняється наказ від розпорядження?
03.02.2025
Які накази належать до наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань, щоб не заплутатися зі строками їх зберігання?
21.01.2025
Чи можна оформити у одному наказі: оголошення догани одному працівнику та звільнення іншого за п. 3 ст. 40 КЗпП?
07.01.2025
Яка різниця між наказами з основної діяльності та адміністративно-господарських питань?
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025