Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯк застосувати емоційний інтелект на роботі
Останні новини
28.10.2025

Як застосувати емоційний інтелект на роботі

Емоційний інтелект (EQ) — це здатність розуміти та керувати власними емоціями, а також емоціями інших, щоб знизити стрес, ефективно спілкуватися, будувати стосунки та долати конфлікти на роботі.

Як застосувати емоційний інтелект на роботі?

Самоусвідомлення: Щодня називайте та оцінюйте свої емоції, запитуючи себе: "Що я зараз відчуваю?" Розпізнавайте, які чинники на роботі викликають у вас сильні емоції.

Саморегуляція: Перед стресовими ситуаціями (наприклад, зустріччю) зробіть коротку паузу, щоб зібратися.

Соціальна свідомість (Емпатія): Поставте себе на місце колеги, щоб зрозуміти його емоційний стан. Уважно слухайте співрозмовника, уникаючи перебивань і незважених порад.

Соціальні навички: Під час командної роботи запитуйте колег про їхні почуття, а не лише про те, чи все гаразд. Використовуйте фрази підтримки: "Я чую тебе", "Це звучить непросто", "Що тобі зараз потрібно?".

Переваги емоційного інтелекту на роботі:

Зниження стресу

Джерело: Управління інспекційної діяльності у Вінницькій області
24.10.2025
Сила похвали: 20 способів сказати «Молодець» співробітникам
16.10.2025
Де взяти зварника, електрика чи водія в умовах дефіциту кадрів? Розповідаємо про грантовий проєкт «Від навчання до працевлаштування»
16.10.2025
Що мотивує покоління Z на робочому місці? 11 ключових факторів, які надихають зумерів
09.10.2025
7 застарілих запитань на співбесіді: як відповідати з гідністю
30.09.2025
Найм керівника: 5 ключових рис, на які варто звернути увагу
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025