Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниУкраїнці зможуть оформлювати податкові та пенсійні послуги в ЦНАПах
Останні новини
06.10.2025

Українці зможуть оформлювати податкові та пенсійні послуги в ЦНАПах

Уряд ухвалив постанову, яка впроваджує перелік обов’язкових адмінпослуг у ЦНАПах. Завдяки цьому покращується взаємодія громадян з державою: українці отримують більше якісних послуг, а адміністратори та ЦОВВ — чітку інструкцію, як їх впроваджувати та надавати.

Раніше перелік обов’язкових послуг для ЦНАПів визначався розпорядженням. Він містив понад 400 послуг без систематизації. Тепер перелік набуває більшого юридичного статусу — разом з ОВА, ЦНАПами та експертами розробили постанову, яка діє для всіх органів і забезпечує, що доступ громадян до послуг на рівних умовах.

В оновленому переліку — 373 послуги у 18 категоріях: від реєстрації бізнесу й нерухомості до ветеранських сервісів та соціального захисту. Обов’язковими стали, зокрема, послуги податкової та пенсійної сфер, як-от оформлення картки платника податків (РНОКПП). Мінцифра відповідатиме за впровадження й контроль якості цих послуг.

Визначили й обовʼязкові послуги для ЦНАПів з урахуванням особливостей:

  • 360 послуг — для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, які мають спецобладнання.
  • 245 — для ЦНАПів у прифронтових регіонах за наявності персоналу.
  • 118 — для територіальних підрозділів і віддалених робочих місць.

До усіх послуг розробили цифрові інформаційні картки, щоб адміністратори працювали за чіткими інструкціями й надавати послуги якісніше. Незабаром уся інформація з’явиться на Гіді з держпослуг, де кожен зможе перевірити, чи все працює так, як має.

Документ також зобов’язує органи влади та координаторів ЦНАПів оновлювати інформаційні картки, навчати адміністраторів, забезпечувати обладнання й налагоджувати ефективну взаємодію між установами.

Єдиний перелік обов’язкових послуг разом із цифровими інструментами значно спрощує життя громадянам. Менше бюрократії, швидший доступ до сервісів і прозорість — усе зроблено, щоб отримати послуги було легко і зрозуміло.

Джерело: Міністерство цифрової трансформації України
21.10.2025
Нардепи пропонують враховувати догляд за дитиною до 6-ти років у пенсійний стаж
20.10.2025
За яких обставин виплата пенсії припиняється
09.10.2025
Отримати довідку від Пенсійного фонду можна без візитів до установи
29.09.2025
Відображення даних про страховий стаж та доходи громадян і електронна трудова книжка
29.09.2025
Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025