Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯк оновити особисті дані в електронному кабінеті на вебпорталі ПФУ?
Останні новини
24.09.2025

Як оновити особисті дані в електронному кабінеті на вебпорталі ПФУ?

Якщо в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України людина виявила неактуальні або помилкові відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, неактуальну адресу проживання тощо), можна звернутися до Фонду для виправлення / актуалізації інформації. Як це зробити?

Алгоритм дій

  1. Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  2. У лівому боковому меню розділу “Комунікації з ПФУ” оберіть пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” (далі — Анкета).
  3. Заповніть екранну форму Анкети. 
  4. Поставте позначку в чек-боксі “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”.
  5. Прикріпіть скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні / правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).
  6. Підпишіть Анкету за допомогою КЕП: оберіть файл ключа та введіть пароль. Натисніть кнопку “Підписати та відправити до ПФУ”. Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення “Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ”.
  7. Результат обробки заяви перегляньте в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”. Як тільки фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу “Виконано”.

Довідково

Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем даного Реєстру.

Реєстр застрахованих осіб складається з облікових карток, які включають дані, визначені частиною третьою статті 20 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” та частиною третьою статті 21 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

З метою забезпечення обробки інформації в Реєстрі застрахованих осіб для кожної застрахованої особи автоматично створюється окрема персональна облікова облікова картка. Підстави відкриття облікової картки визначає діюче законодавство.

Доступ до своїх персональних даних, які наявні в Пенсійному фонді, особа може отримати дистанційно засобами вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) здійснивши авторизацію в особистому електронному кабінеті на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), допомогою банківської картки (за ID.GOV.UA) чи використовуючи “Дія.Підпис”.

Джерело: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
29.09.2025
Відображення даних про страховий стаж та доходи громадян і електронна трудова книжка
29.09.2025
Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю
22.09.2025
Коли працівнику 60+: як діяти роботодавцю?
09.09.2025
Призначення пенсії онлайн за допомогою Дія.Підпис
05.09.2025
Як авторизуватись в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025