Хто тепер перевірятиме підприємства разом з ТЦК? Зміни до Порядку організації та ведення військового обліку

Кабмін постановою від 16.07.2025 № 892 вніс зміни до Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою КМУ від 30.12.2022 № 1487, інформує Дебет-Кредит
Уточнено, що районні (міські) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки виключають з військового обліку на підставі відповідних підтвердних документів осіб, які померли або визнані в установленому законом порядку безвісно відсутніми або оголошені померлими, визнані непридатними до військової служби, досягли граничного віку перебування в запасі, припинили громадянство України.
Головами комісій з перевірки стану військового обліку в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях, що розташовані на території адміністративно-територіальної одиниці, призначаються, зокрема:
- комісії обласного рівня — заступник голови, керівник структурного підрозділу обласної, Київської міської держадміністрації;
- комісії районного (міського) рівня — заступник голови, керівник структурного підрозділу районної держадміністрації, районних у м. Києві та Севастополі держадміністрацій, заступник міського голови.
Кількість таких комісій визначається з урахуванням необхідності забезпечення проведення перевірок стану військового обліку на підприємствах, установах та організаціях, які підлягають перевірці відповідно до вимог цього Порядку.
До складу комісій включатимуться також представники:
- міжрегіональних територіальних органів Держпраці (в межах повноважень);
- територіальних органів ДПС.