Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЧи необхідно працівнику щорічно подавати заяву про застосування ПСП?
Останні новини
17.07.2025

Чи необхідно працівнику щорічно подавати заяву про застосування ПСП?

Згідно із п.п. 169.2.2 п. 169.2 ст. 169 ПКУ платник податку подає роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги (далі – заява про застосування пільги).

Податкова соціальна пільга починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право. Роботодавець відображає у податковій звітності всі випадки застосування або незастосування ПСП згідно з отриманими від платників податку заявами про застосування пільги, а також заявами про відмову від такої пільги.

Враховуючи вищевикладене, нормами ПКУ не передбачено щорічне подання заяви про застосування пільги.

При цьому, якщо у платника податків виникає право на застосування ПСП з інших підстав ніж тих, які були зазначені у попередній заяві, то такий платник повинен надати нову заяву про застосування пільги з відповідними підтверджуючими документами.

Джерело: Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
27.06.2025
Відповіді на найбільш популярні питання щодо компенсації за облаштування робочого місця для людини з інвалідністю
05.06.2025
Професійне навчання для ветеранів та членів їхніх родин: опануй одну з 20 професій
20.05.2025
Уряд зробив е-посвідчення основним документом, що підтверджує статус ветерана
15.05.2025
Пільги демобілізованим працівникам після виходу на роботу
02.05.2025
Працівник надав документи УБД після оплати лікарняного, чи роботи донарахування до суми допомоги по тимчасовій непрацездатності
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025