ПФУ знов не приймає Повідомлення про прийняття на роботу: в чому причина?

З 2 травня почала діяти нова форма Повідомлення про прийняття на роботу, нагадує Дебет-Кредит. Проте реалізація подання нової форми цього разу пройшла не без проблем. Окремо ми писали, що лише з 5 травня роботодавці почали отримувати квитанції №2 про подані Повідомлення.
Проте дехто раптом отримав й відмову з причиною – Пакет не прийнято [05] відповідно до отриманого результату обробки від Пенсійного фонду України. А потім й другі квитанції №2 з позитивною відповіддю.
Що відбувається з прийняттям повідомлення з 30 травня?
А тепер експерт з кадрових питань, Антон Янко, у своєму Телеграм-каналі повідомив, що з 30 травня у багатьох роботодавців наразі не приймається повідомлення про прийняття на роботу, оскільки ПФУ їх відбраковує через те, що «страхувальник з кодом ... (код ЄДРПОУ) не визначено».
Тобто наразі відбувся якийсь новий збій у ПФУ.
Така ситуація спостерігається як при поданні через кабінет платника, так і за допомогою сторонніх програм типу Медок, Фрізвіт тощо.
Що радить експерт?
Оскільки це не проблема роботодавця, Янко вважає, що подані повідомлення і квитанція №1 від ДПС про прийняття до подальшого опрацювання свідчить про відсутність підстав для притягнення до відповідальності за невчасне подання.
Сподіваємося, що ПФУ швидко відреагує і виправить проблему.