Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниПФУ знов не приймає Повідомлення про прийняття на роботу: в чому причина?
Останні новини
02.06.2025

ПФУ знов не приймає Повідомлення про прийняття на роботу: в чому причина?

З 2 травня почала діяти нова форма Повідомлення про прийняття на роботу, нагадує Дебет-Кредит. Проте реалізація подання нової форми цього разу пройшла не без проблем. Окремо ми писали, що лише з 5 травня роботодавці почали отримувати квитанції №2 про подані Повідомлення.

Проте дехто раптом отримав й відмову з причиною – Пакет не прийнято [05] відповідно до отриманого результату обробки від Пенсійного фонду України. А потім й другі квитанції №2 з позитивною відповіддю. 

Що відбувається з прийняттям повідомлення з 30 травня?

А тепер експерт з кадрових питань, Антон Янко, у своєму Телеграм-каналі повідомив, що з 30 травня у багатьох роботодавців наразі не приймається повідомлення про прийняття на роботу, оскільки ПФУ їх відбраковує через те, що «страхувальник з кодом ... (код ЄДРПОУ) не визначено».

Тобто наразі відбувся якийсь новий збій у ПФУ.

Така ситуація спостерігається як при поданні через кабінет платника, так і за допомогою сторонніх програм типу Медок, Фрізвіт тощо.

 

Що радить експерт?

Оскільки це не проблема роботодавця, Янко вважає, що подані повідомлення і квитанція №1 від ДПС про прийняття до подальшого опрацювання свідчить про відсутність підстав для притягнення до відповідальності за невчасне подання.

Сподіваємося, що ПФУ швидко відреагує і виправить проблему.

Джерело: Дебет-Кредит
03.06.2025
45 дні для бронювання та випробування при прийнятті: новий Закон
27.05.2025
Ведення військового обліку на підприємствах
26.05.2025
Військовий квиток при вступі: які військово-облікові документи потрібні юнакам
23.05.2025
Які штрафи передбачено за порушення військового обліку
23.05.2025
Міноборони оновило "Резерв+": старі версії більше не працюватимуть
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025