Сила особистого бренду: як отримати найкращу роботу завдяки соцмережам

Чи достатньо лише резюме та відгуку на вакансію, щоб отримати пропозицію про роботу? Інколи цього цілком вистачить, але є компанії та посади, на які прагнуть залучити найкращих фахівців і тут пошукачам потрібно продемонструвати додаткові переваги. Саме до таких належить особистий бренд і чим більше він розвинений, ти вищі шанси отримати престижну посаду в успішній компанії. Тетяна Ковальчук, авторка медіаплатформи budni, зібрала все, що потрібно знати про силу особистого бренду під час працевлаштування, а також поради, які допоможуть його створити.
Чому важливо працювати над особистим брендом?
Особистий бренд – це ваше професійне обличчя, яке люди бачать в онлайн- та офлайн-просторі. Він визначає, як вас сприймають інші, які компетенції з вами асоціюють, яку професійну репутацію ви маєте.
Вивчення інформації про кандидата часто включає перевірку його соцмереж. Йдеться, перш за все, про соцмережі, які мають більш професійне спрямування – LinkedIn та Facebook. Але для деяких професій не менш важливими можуть бути і TikTok та Instagram. Ваша активність у соцмережах може стати тим самим фактором, що визначить, чи запросить вас роботодавець на співбесіду.
Проте якщо ви не просто ділитеся знімками зі свого робочого та особистого життя, а підкріплюєте ці фото корисною інформацією у сфері, показуєте свої досягнення, успішні кейси, даєте поради тощо, то ваші шанси на успішне працевлаштування вищі. Міцний особистий бренд робить вас більш помітними серед інших кандидатів, збільшує довіру до ваших навичок і підкреслює експертність.
Переваги сильного особистого бренду під час пошуку роботи
Впізнаваність
Рекрутери швидше запам’ятовують кандидатів, які виділяються своїм професійним профілем та активністю у соціальних мережах. Якщо ваше імʼя «на слуху» в професійних колах, то такого співробітника захочуть мати багато компаній.
Довіра
Ваш особистий бренд підтверджує експертність і надійність у вибраній сфері. Якщо ви постійно ділитеся корисною інформацією, аналітикою або своїми успішними кейсами, це викликає довіру у потенційних роботодавців.
Пасивний пошук
Замість того, аби витрачати час на моніторинг ринку праці та відгукуватися на вакансії, ви самі отримуватимете пропозиції про співпрацю.
Розвиток карʼєри
Навіть, якщо ви не плануєте змінювати роботу, сильний бренд допоможе вам швидше розвивати карʼєру – як вертикально, так і горизонтально. Адже керівники та колеги будуть більше довіряти вашим навичкам та знанням, а роботодавці не захочуть втратити такого цінного співробітника.
Короткий гайд для створення сильного особистого бренду
Якщо ви вирішили розпочати роботу над вдосконаленням або створенням свого особистого бренду, слідуйте наступним крокам:
- Визначте свою експертність та цінності
Перший крок у побудові бренду – це розуміння, що саме відрізняє вас від інших. Які у вас сильні сторони? У чому ви експерт? Що ви можете запропонувати роботодавцю?
- Оберіть платформи для просування
LinkedIn – основна платформа для професіоналів, але не забувайте про Facebook, Twitter, Instagram та професійні форуми. Важливо, щоб інформація про вас була послідовною на всіх платформах. Обирайте соцмережу залежно від специфіки вашої роботи. Те, що добре для фінансового експерта, навряд підійде фотографу.
- Регулярно створюйте корисний контент
Публікуйте статті, кейси, приклади робіт, аналітику або корисні поради зі своєї сфери. Діліться досвідом, досягненнями, ідеями. Це не лише підвищує вашу видимість, а й формує думку про вас як експерта.
- Працюйте над мережею контактів
Взаємодійте з іншими професіоналами, беріть участь у професійних заходах, приєднуйтесь до тематичних груп і дискусій. Ваша мережа контактів – це можливості, які можуть відкритися у найнесподіваніший момент.
- Будьте послідовними та автентичними
Сильний бренд – це стабільність і правдивість. Не варто створювати образ, далекий від реальності. Адже ваша цінність – у вашій унікальності. Створюйте оригінальний контент, надихайтесь, проте не копіюйте.
- Відстежуйте свій прогрес
Аналізуйте свою видимість, відгуки від колег, запити на співпрацю. Це допоможе вам скоригувати стратегію та працювати над слабкими сторонами.
Робота над особистим брендом точно принесе свої плоди. Адже чим сильніший ваш імідж у професійному середовищі, тим більше шансів на цікаві пропозиції та карʼєрне зростання.