Як подати вакансію до центру зайнятості

Міністерство економіки України затвердило наказ «Про затвердження форми звітності №3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» та Порядку її подання», відповідно до якого роботодавець подає запит на вакансію не пізніше ніж через три робочі дні з дати її відкриття. Це можна здійснити у два способи. В електронному кабінеті – і для цього необхідно отримати кваліфікований електронний підпис. Після цього, через персональний кабінет, заповнюються всі необхідні дані, і Державна служба зайнятості розпочинає пошук кандидатів на вакантні місця роботодавця. Також такий запит можна оформити в паперовій формі. Для цього необхідно мати засвідчений підпис керівника/фізичної особи - підприємця або уповноваженої ним (нею) особи. Документи подаються до центру зайнятості за місцем здійснення господарської діяльності роботодавця. Вся інформація – за посиланням.
Фахівці гарячої лінії окремо звертають увагу на те, що використання електронного кабінету суттєво економить час. Проте під час відвідування центру зайнятості у спеціалістів можна отримати всю необхідну інформацію про правильне оформлення опису вакансії, тобто на що роботодавцеві варто окремо звертати увагу та на яких аспектах наголошувати у відборі потенційних претендентів на працевлаштування.
Основні критерії до роботодавця в описі вакансії, щоб знайти свого кандидата:
- основні функціональні обов’язки;
- зарплата;
- умови праці;
- режим роботи;
- вимоги для працівників;
- місце проведення робіт.
– Після подання такої заявки, які інструменти добору працівників використовуються фахівцями державної служби зайнятості?
Добір претендентів здійснюється з числа зареєстрованих у центрах зайнятості безробітних відповідно до всіх вимог, які ставить роботодавець. Окрім послуг фахових спеціалістів, роботодавцям пропонується можливість самостійного добору працівників завдяки зручній системі служби зайнятості, яка доступна онлайн.