Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниТОП-3 питань про відстрочки у Резерв+
Останні новини
14.02.2025

ТОП-3 питань про відстрочки у Резерв+

Чому не всі відстрочки продовжуються автоматично?

Коли ви подаєте запит у Резерв+, реєстр Оберіг запитує ваші дані в інших реєстрах, щоб підтвердити підставу для відстрочки. Наповнення реєстрів та налагодження взаємодії між ними вимагає ретельної міжвідомчої роботи та потребує часу. Постанова КМУ №560 (п 59) передбачає її автоматичне продовження «за наявності технічної можливості», і команда Резерв+ працює над її забезпеченням. Щоб усі відстрочки в Резерв+ продовжувались автоматично.

Чому люди з інвалідністю мають відстрочку на три місяці, а не на рік, як було раніше?

Відстрочка триває до кінця оголошеної мобілізації. Воєнний стан та мобілізація продовжуються кожні 90 днів новим указом — тож підстави для відстрочки мають перевірятись заново.
Люди з пожиттєвою інвалідністю, які мають пенсійне посвідчення, можуть більше не перейматись — їхні відстрочки в Резерв+ будуть продовжуватись автоматично під час кожного продовження мобілізації. Якщо збережеться підстава в реєстрі Пенсійного фонду.

Чому не можна продовжити студентську відстрочку до кінця семестру?

У кожному ЗВО — свій графік навчального процесу, що ускладнює надання відстрочок до кінця семестру. А чіткого визначення семестру в законодавстві поки немає. Тому в Резерв+ відстрочка надається до кінця мобілізації. Після цього, якщо студент продовжує навчання, відстрочка продовжується автоматично.

Джерело: Урядова "гаряча лінія" 1545
17.02.2025
Дані осіб з інвалідністю відображатимуться в Резерв+ без ВЛК
05.12.2024
Що робити, якщо дані у Резерв+ та у посвідченні відрізняються
09.08.2024
Дію воєнного стану та мобілізації буде продовжено до 9 листопада
07.08.2024
Як роботодавцю підготуватися до перевірок ТЦК та СП
28.06.2024
Яка відповідальність передбачена за неоновлення даних у ТЦК?
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025