Повістки через Резерв+ — у Міноборони зробили заяву
В Україні трапляються випадки, коли військовозобов'язаний громадянин не знає, що на його ім'я та прізвище відправили повістку, а отже, не може її отримати через помилку в адресі, тощо. В "Резерв+" можуть запровадити систему інформування людини про зміни в її особовій справі, проте про запровадження електронних повісток наразі не йдеться.
Катерина Черногоренко відзначила, що на сьогодні трапляються випадки, коли територіальні центри комплектування (ТЦК) не повідомляють людині про направлену повістку.
Через це громадянин може навіть не знати, що лист із викликом до ТЦК очікує на пошті. Інколи повістка може бути відправлена на адресу, яка не відповідає тій, що була вказана під час оновлення даних.
Черногоренко запропонувала, що рішенням такої проблеми міг би стати "трекінг повістки". У системі "Резерв+" могла б відображатися інформація про всі етапи надсилання повістки, включаючи статус документа та його номер.
Це дало б можливість аналізувати критичні випадки, забезпечуючи прозорість відносин між громадянами та державою.
"Це вирішить детальний статус та номер документу. Треба аналізувати ситуацію, якщо це критичний кейс… для прозорості відносин з державою. Це tricky question (важке питання) для нас, адже ми маємо позицію, що не робимо електронні повістки у "Резерв+", — зазначила Черногоренко.
Таким чином, міністерство працюватиме над запровадженням можливості інформування про зміни в особовій справі через систему.