Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниУ Держпраці нагадали, чи треба видати працівникам трудові книжки, що зберігаються у роботодавця
Останні новини
03.09.2024

У Держпраці нагадали, чи треба видати працівникам трудові книжки, що зберігаються у роботодавця

Державна служба з питань праці пояснює,  чи треба видати працівникам трудові книжки, що зберігаються у роботодавця, інформує «Судово-юридична газета»

Видавати працівникам трудові книжки, які зберігаються у роботодавця, наразі підстав немає. В той же час, відсутні підстави відмовити працівнику у видачі такої трудової книжки на його вимогу.

Таку вимогу бажано оформити у вигляді заяви. Також, трудова книжка має бути видана працівнику у разі його звільнення.

Видача всіх наявних трудових книжок працівникам в обов’язковому порядку передбачається після завершення робіт щодо включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників, які мають бути здійснені протягом п’яти років.

Джерело: «Судово-юридична газета»
14.08.2024
Як працівнику у день звільнення видати документи, якщо він перебуває за кордоном
10.05.2024
Чи потрібна паперова трудова книжка, якщо вже є електронна
27.02.2024
Як скласти наказ про видачу трудових книжок у зв'язку із завершенням передачі даних до ПФУ
27.02.2024
Електронні документи: витяг з електронної трудової книжки
09.02.2024
Скільки часу є у роботодавців для оцифрування трудових книжок?
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025