Останні новини
07.06.2024
Як виправити запис у електронній трудовій книжці
У випадку виправлення записів у разі виявлення неправильного чи неточного запису про періоди роботи після 1 липня 2000 року або створення неправильного чи неточного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України відомості про трудову діяльність подаються повторно. При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами.
Якщо в результаті аналізу були виявлені неточні/хибні записи за періоди страхового стажу після 01.07.2000 або створено неправильний чи некоректний електронний запис, необхідно:
- авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі з використанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
- створити звернення (застраховані особи — у вкладці «Відомості про трудові відносини», роботодавці — у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);
- заповнити екранну форму;
- завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа);
- додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення;
- натиснути кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».
Джерело: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області