Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯкі розділи повинна містити інструкція з охорони праці?
Останні новини
10.10.2023

Які розділи повинна містити інструкція з охорони праці?

Інструкції мають складатися з таких розділів:

  • „Загальні положення”,
  • „Вимоги безпеки перед початком роботи”,
  • „Вимоги безпеки під час роботи”,
  • „Вимоги безпеки після закінчення роботи”,
  • „Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях”.

За необхідності інструкції можуть містити й інші розділи (п.4,п.5  розділу II НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці»).

Джерело: Північно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці
12.12.2025
Які обовʼязки має працівник з питань охорони праці
03.12.2025
З 2 грудня діє нова Інструкція про встановлення причинного зв'язку смерті з професійним захворюванням
02.12.2025
Обовʼязки з охорони праці у посадовій інструкції
11.07.2025
Встановлення зв’язку захворювання з умовами праці
20.06.2025
Кому надсилаються повідомлення про нещасний випадок на виробництві?
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025