Як призначити виконуючого обов'язки директора в умовах воєнного стану

Якщо керівник підприємства, установи або організації тимчасово відсутній, його обов’язки виконує особа, назначена наказом самого керівника. При цьому в наказі має бути визначено питання підписання документів заступником керівника, зазначає Ірина Тодоренко, головний редактор, ЮРИСТ & ЗАКОН
Тобто, призначення на посаду, звільнення, відпустка працівника або призначення до виконання функцій тимчасово відсутнього працівника оформляється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу.
Також обов’язки керівника може виконувати особа, яка відповідно до установчих документів на час тимчасової відсутності керівника виконує його функції. Установчі документи підприємства мають містити відомості, зокрема про склад і компетенцію органів управління і про порядок прийняття ними рішень, а також інформація, у тому числі про компетенцію директора.
Якщо установчими документами не передбачено покладання на іншу особу обов'язків керівника на випадок його відсутності, розпорядчими документами підприємства тимчасово призначається особа, уповноважена на виконання таких функцій. Хто буде заміщати директора на час його відсутності, залежить від штату підприємства.
Як, правило обов'язки керівника виконує відповідний заступник чи інша уповноважена на це особа з-поміж працівників підприємства. При цьому, при тимчасовій відсутності керівника — йдеться про суміщення посад, при тривалій відсутності керівника доцільніше переведення співробітника на посаду керівника.
Що стосується реєстрації керівника, то в умовах воєнного стану Мін’юстом реалізовано можливість проведення найбільш нагальних реєстраційних дій, зокрема зміни керівника юридичної особи у зв’язку з його смертю. Більш детальну інформацію можна отримати, звернувшись до суб’єктів надання адміністративних послуг у своєму регіоні.
|
|