Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЧи повинен працівник у заяві про відпустку зазначити період роботи?
Останні новини
05.03.2025

Чи повинен працівник у заяві про відпустку зазначити період роботи?

У заяві про надання відпустки працівник повинен вказати дату початку відпустки, її вид та тривалість, наприклад: «Прошу надати щорічну основну відпустку тривалістю 24 календарних дні з 05.03.2025 року».

Працівник у заяві не повинен вказувати період, за який надається відпустка, і дату її закінчення. Подібні відомості зазначає кадровий працівник при складанні наказу про надання відпустки, а період роботи заповнює з особової картки працівника.

Важливо! Офіційно затвердженої форми заяви про надання відпустки немає.

При складанні наказу про надання відпустки можна скористатися типовою формою № П-3, затвердженою наказом Держкомстату від 05.12.2008 р. № 489 або скласти наказ у довільній формі, але такий наказ має містити обов’язкові реквізити рекомендаційної типової форми.

В Типовій формі № П-3 період роботи працівника, за який надається відпустка, зазначається наступним чином:

«За період роботи з "___" ____________ 20___ р. по "___" ____________ 20___ р.»

Джерело: ОК.Кадровик
28.07.2025
Як правильно оформити заміну працівника на час відпустки: пояснює Держпраці
28.07.2025
Роботодавець зобов’язаний вести облік відпусток, що надаються працівникам: нагадує Держпраці
24.07.2025
Чи може роботодавець примусово відправити працівника у відпустку?
11.07.2025
Мін’юст роз’яснює: Право на відпустку та відповідальність роботодавця за його порушення
29.01.2025
Відпустки для вагітних жінок і працівників із дітьми
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025