Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЕлектронний реєстр листків непрацездатності функціонуватиме по-новому
Зміни законодавства
02.06.2021

Електронний реєстр листків непрацездатності функціонуватиме по-новому

Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області повідомляє про заплановане з 01 червня 2021 року поетапне впровадження електронної форми листків непрацездатності, сформованих на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність, що передбачено Порядком організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього, відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 31 березня 2021 року № 323 (далі – Порядок).

При цьому варто відмітити, що Електронний реєстр листків непрацездатності (далі – Реєстр) вже існує протягом року на порталі Пенсійного фонду України, де роботодавці та працівники можуть зареєструватися та почати поступовий перехід на ведення електронних документів, зокрема, електронних листків непрацездатності або електронних трудових книжок.

Порядок регламентує механізм організації ведення Реєстру. Зокрема, передбачається, що обов’язок формувати та вести Реєстр покладено на Пенсійний фонд України, який володіє інформацією, що міститься в ньому. Водночас коло суб’єктів, які будуть обмінюватися (наповнювати Реєстр) інформацією, значно ширше і до них належить також Національна Служба здоров’я України та Фонд соціального страхування України.

Стандартний алгоритм для формування електронного листка непрацездатності є наступний:

– працівник звертається для медичного огляду до лікаря;

– лікар встановлює факт непрацездатності та формує електронний медичний висновок у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;

– інформацію про тимчасову втрату працездатності автоматично на підставі медичного висновку вноситься до Реєстру;

– у Реєстрі відповідна інформація отримує унікальний номер (єдиний реєстраційний), що фактично і є створенням електронного листка непрацездатності.

Саме такий, зареєстрований у Реєстрі за єдиним реєстраційним номером, листок непрацездатності є підставою для звільнення від виконання роботи, оплата перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Інформація про непрацездатність буде доступна працівнику та роботодавцю через їхні електронні кабінети на порталі Пенсійного фонду України та особі, що засвідчила тимчасову непрацездатність (лікарю) через електронну систему охорону здоров’я. А тому роздруковувати електронний листок непрацездатності працівнику не потрібно, адже всі необхідні відомості будуть доступні і для роботодавця.

Однак за необхідності працівник або роботодавець може отримати листок непрацездатності у вигляді витягу або в електронній формі з сайту Пенсійного фонду України (у тому випадку потрібно бути зареєстрованим на сайті Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису) або у письмовій формі в територіальних органах Фонду.

elektr lystok neprats - Електронний реєстр листків непрацездатності функціонуватиме по-новому

Джерело: Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
26.05.2025
Алгоритм здійснення виплати за лікарняним суміснику
23.05.2025
В Україні хочуть виплачувати 50 тисяч грн за народження дитини
09.05.2025
Чи оплачується лікарняний, який був відкритий у період відпустки без збереження заробітної плати
06.05.2025
Як розраховується розмір допомоги по тимчасовій непрацездатності
05.05.2025
Порядок підтвердження періодів роботи на підприємствах, розташованих на тимчасово окупованій території
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025