Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЧи правомірне написання посади та назви структурного підрозділу англійською мовою?
Останні новини
26.05.2021

Чи правомірне написання посади та назви структурного підрозділу англійською мовою?

Як зазначено в Правилах організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції від 18.06.2015р. № 1000/5№ 1000/5 (далі — Правила № 1000/5) установи здійснюють діловодство державною мовою, документи оформлюють державною мовою, крім випадків, передбачених законодавством про мови в Україні.

Правила № 1000/5 встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності (далі — установи).

Правила 1000/5 є нормативно-правовим актом, обов'язковим для виконання всіма установами.

Також, відповідно до п. 5.21 Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 від 7 квітня 2003 р. № 55

Організації здійснюють діловодство, ведуть документацію і листування українською мовою. У населених пунктах країни, де більшість населення становлять громадяни, які належать до національних меншин, тексти документів у внутрішньому діловодстві, поряд із державною мовою, можна складати мовою відповідної національної меншини у порядку, встановленому законодавством.

Документи, які надсилають зарубіжним адресатам, можна оформлювати українською або мовою країни адресата чи однією з мов міжнародного спілкування.

Звертаємо увагу, що ці вимоги поширюються на організаційно-розпорядчі документи підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності.

Таким чином, згідно вимог нормативно-правових актів щодо мови діловодства на підприємствах повинно здійснюватися українською мовою, а це значить, що і назви структурних підрозділів і посад у організаційно-розпорядчих документах підприємства мають бути вказані державною (українською) мовою.

Основними видами організаційно-розпорядчих документів підприємства є: положення, інструкції, структури, штатний розпис, накази, розпорядження.

Джерело: ОК.Кадровик
10.04.2025
Хто такий Виконувач окремих робіт?
04.03.2025
Кваліфікаційні вимоги до посади інструктора з трудової терапії
23.12.2024
Які професії, скасовані остаточно
01.11.2024
Як правильно назвати офіс-менеджера?
27.03.2024
Чи можуть бути на підприємстві різні варіанти посад «директорів»
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025